اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

یادواره تئاتر میدانی راویان مقاومت برگزار می شود/40 نمایش میدانی در بوستان های شهر تهران

یادواره تئاتر میدانی راویان مقاومت به همت مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت انجمن تئاتر دفاع مقدس در ایام چهل سالگی دفاع مقدس برگزار می شود.

یادواره تئاتر میدانی راویان مقاومت برگزار می شود/40 نمایش میدانی در بوستان های شهر تهران

خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: علی عطایی، سرپرست هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس نمایش های میدانی را در سطح شهر تهران برگزار می کند.

وی در ادامه افزود: این برنامه ها به منظور ترویج هنر و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر  و بزرگان دفاع مقدس و جریان مقاومت و احیای فرهنگی دفاع مقدس و نهضت عاشورا در دهه پنجم انقلاب با اجرای 40 نمایش میدانی در بوستان های شهر تهران برگزار می شود.

عطایی عنوان کرد: نظارت و برنامه ریزی کار با مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری و دبیری اجرا با مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 است.

به گزارش فارس، براساس جدول اجراهای میدانی ، این برنامه ها از 31 شهریور ماه در محوطه تئاتر شهر، میدان امام حسین(ع)، فرهنگسرای معرفت و گلستان، ایستگاه مترو ایوان انتظار و فرودگاه مهرآباد آغاز و در روزهای بعد تا ششم مهر ماه به دیگر فرهگسراها از گجمله امید،  بوستان مهران، فرهنگسرای سرو، رضوان و باغ موزه دفاع مقدس می رسد. ساعت اجرای این برنامه ها 16/30 ، 17 و 18/35 است.

جدول اجراها به همراه اسامی نمایش ها، ساعت و مکان    pdf شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول