اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انجام اقدامات فرهنگی جهت ارتقاءآگاهی‌های عمومی در مناطق حاشیه‌نشین

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تبریز تأکید کرد.

انجام اقدامات فرهنگی جهت ارتقاءآگاهی‌های عمومی در مناطق حاشیه‌نشین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری در جلسه‌ای که در ادامه سلسله جلسات مقرر در برنامه اجرای برنامه اقدام ملی بازآفرینی شهری در کارگروه‌های استانی پیش‌بینی و پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد جدید پیش‌بینی شده است به لزوم توجه به مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار از جهت بالابردن سطح آگاهی‌های عمومی همچنین کاهش آمار جرایم و آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

در این جلسه که با حضور جمعی از اهالی و اعضای دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی محله خلیل‌آباد برگزار شد، موقری ضمن استماع گزارش‌ها و مشکلات این محله پرداخته و گفت: با توجه به جرم‌خیز بودن این مناطق از شهرها که میزبان عده کثیری از همشهریان عزیزمان می‌باشد، لازم است نسبت به انجام کارهای فرهنگی جهت ارتقاء آگاهی‌های عمومی همچنین برنامه‌ریزی برای انجام اقداماتی که منجر به کاهش وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی گردد، تلاش زیادی انجام یابد.

محله خلیل‌آباد با توجه به اینکه در یکی از مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تبریز واقع شده دارای سهم قابل توجهی از آمار جرایم و آسیب‌های اجتماعی می‌باشد که لازم است با اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه نسبت به کاهش این آمار اقدامات اساسی انجام پذیرد.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول