اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیشرفت کشور مرهون ایستادگی‌ها در مقابل دشمن بود/ عجز دشمن مقابل ملت ایران واضح و شفاف است

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ایستادگی ما در مقابل دشمن موجب دست‌آوردهای بسیار بزرگ شد.

پیشرفت کشور مرهون ایستادگی‌ها در مقابل دشمن بود/ عجز دشمن مقابل ملت ایران واضح و شفاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان مدرسه ۶ کلاسه خیرساز آفتاب در روستای کهنشوییه شهرستان رودان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و ۴۵۵ متر زیربنا به بهره‌برداری رسید.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این مدرسه اظهار داشت: طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی برای احداث قریب به ۲۰۰ مدرسه با مشارکت دولت، بنگاه‌های اقتصادی و خیرین در هرمزگان انجام و احداث مدارس دستور قرار گرفته است.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ مورد از مدارس تحت این تفاهم‌نامه خبر داد و گفت: این نهضت مدرسه‌سازی در هرمزگان با تکیه بر مردم، فعالان اقتصادی و مشارکت دولت شکل گرفته است.

استاندار هرمزگان خبر داد: در همین راستا به‌زودی مدرسه ابن‌سینا بندرعباس نیز با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

همتی تصریح کرد: مدرسه‌سازی امر خطیری است که در پی آن نسل آینده کشور پرورش می‌یابند، نسلی که سرنوشت کشور در دستان آنهاست و باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

استاندار هرمزگان افزود: این رشادت‌ها و وجود جانبازان و ایثارگران نشانه سند افتخاری بزرگ در تاریخ کشور است که در سایه امام راحل به وقوع پیوست.

همتی، دفاع مقدس را یک یادگاری برجسته دانست که مردم ایران اسلامی می‌توانند تا همیشه به آن افتخار کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان تصریح کرد: قطعا تمامی مسؤولان در مقابل خون شهدا مسؤولند چراکه فرصت خدمت مدیران برای آبادانی کشور در سایه امنیت و آرامش به‌واسطه خون شهدا ایجاد شده است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی حتی جرات حرف زدن در مقابل ایران اسلامی را ندارد.

همتی، رفتار آمریکای جنایتکار و حامیانش را رفتاری گستاخانه دانست و گفت: سابقه ننگین آمریکا در کشور فراوان است چراکه هر لحظه برای توطئه علیه کشور در تلاش است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز کشور به‌دلیل سختی‌های دوران دفاع مقدس از تمامی جهات سازنده و پیشرفت کره است، گفت: امروز دشمن در مقابل این همه عزمت عاجز مانده است.

وی این اقتدار را از برکات هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: ایستادگی ما در مقابل دشمن موجب دست‌آوردهای بسیار بزرگ شد.

همتی تاکید کرد: جنگ امروز دشمن اقتصادی است و تحریم‌های ظالمانه دشمن به تمامی حوزه‌ها رسوخ کرده است اما توسعه و عمران و آبادانی در کشور هم‌چنان ادامه دارد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: امروز کشور با صادرات و فعالان این حوزه اداره می‌شود و این نشانه قدرتمند شدن کشور در حوزه صادرات است.

وی خاطرنشان ساخت: وجود منابع تولید و صادرات در شهرستان رودان نیز با ایجاد گلخانه‌ها برای تولید محصولات کشاورزی رونق یافته است.

به گزارش فارس، آئین افتتاح مدرسه 6 کلاسه آفتاب روستای کهنشوییه رودان با حضور استاندار هرمزگان، امام جمعه رودان، فرماندار رودان، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام/ 88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول