اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شورای اعتماد به نفس پنجم

علی‌رغم نمودهای عدم اقبال مردم به اصلاح‌طلبان در برهه کنونی در فضاهای مختلف مجازی و حقیقی، رئیس شورای شهر شیراز، عملکرد شورای پنجم را قابل دفاع می‌خواند و ضمن ابراز رضایت از عملکرد شورای فعلی از اعضا می‌خواهد در انتخابات دور ششم شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور پررنگی داشته باشند!

شورای اعتماد به نفس پنجم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، درحالی‌که تنها حدود ۹ ماه تا زمان برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا باقی مانده است، زمزمه حضور افراد و گروه‌های مختلف به گوش رسیده و همچون همیشه دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی به‌عنوان دو جریان غالب در کنار احزاب میانه‌رو بازیگران اصلی صحنه انتخابات خواهند بود.

با افزایش مشغله و دغدغه این روزها، گرایش مردم به رای دادن‌های لیستی بیش از گذشته شده به نوعی که در دو انتخابات گذشته، انتخابات شوراهای سال ۹۶ و انتخابات نمایندگان مجلس در سال گذشته به خوبی صحت این موضوع را ثابت می‌کند.

اصلاح طلبان با وجود عملکرد نه چندان خوب خود در دولت، مجلس گذشته و شوراهای دوره پنجم به‌ویژه در کلانشهر شیراز، از اقبال دور گذشته انتخابات شوراها برخوردار نخواهند بود و این عدم اقبال مردم در انتخابات مجلس ۹۸ به خوبی نمایان شد اما گویی برخی از افراد این جریان سر خود را در برف فرو کرده‌اند.

درهمین خصوص و علی‌رغم نمودهای عدم اقبال مردم به اصلاح طلبان در برهه کنونی در فضاهای مختلف مجازی و حقیقی، عبدالرزاق موسوی، رئیس شورای شهر شیراز، عملکرد شورای پنجم را قابل دفاع می‌خواند و ضمن ابراز رضایت از عملکرد شورای فعلی از اعضا می‌خواهد در انتخابات دور ششم شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور پررنگی داشته باشند!

این اعتماد به نفس درحالی رقم خورده که همه مردم فهیم شیراز، حواشی و گاف‌های اعضای شورای پنجم شهر شیراز را طی مدت عمر سه ساله خود تاکنون به خوبی در حافظه دارند، از در برزخ ماندن شهرداری در اثر لجاجت اعضا برای تایید یک نفر تا استعفای رئیس شورا در اوایل عمر آن، از بگومگوهای اعضا با یکدیگر تا دستگیری یکی از اعضا، از طرح‌های دهان پرکن اما بدون برنامه‌ریزی تا همراهی اعضای شورا با جریان‌های مخالف نظام و سایر حواشی که همگی در حافظه تاریخی مردم ثبت وضبط شده است.

آش این شورا در حاشیه‌ها آنقدر شور است که گاهی اوقات خود اعضای شورای نیز صبرشان به سر می آید و در میان اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به عنوان شورای حاشیه شناخته می شوند.

حال با همه این اوصاف، اما رئیس شورا گویی در شیراز و جلسات شورای شهر شیراز حضور نداشته و با قابل دفاع خواندن عملکرد شورای پنجم که بیشتر شورایی شعار زده، پرحاشیه و سیاسی بوده تا شورایی عملگرا و موثر در زندگی و معیشت مردم، چشم را بر همه ناکارآمدی‌های این شورای تقریبا یکدست و برخواسته از لیست امید بسته است.

باید همچنان صبر کرد تا در ماه‌های آتی شاهد باشیم آیا اعضای شورای کنونی شهر شیراز طبق گفته رئیس، خود برای ششمین دوره شورای شهر شیراز ثبت نام می‌کنند و آیا درصورت ثبت نام و تایید صلاحیت تا پایان در کارزار انتخابات باقی می‌مانند و با این عملکرد خود را در بوته آرای مردم سومین حرم اهل‌بیت((ع) در ایران قرار می‌دهند یا به همین تک دوره بسنده کرده و عطای آن را به لقایش می‌بخشند؟ خواهیم دید.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول