اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا| ثبت بیش از 600 قربانی و 41 هزار مبتلا در آمریکا در 24 ساعت گذشته

با احتساب موارد جدید ابتلا و فوتی در آمریکا در شبانه‌روز گذشته، این کشور شمار 6 میلیون و 789 هزار و 200 مبتلا و دست‌کم 199 هزار و 100 قربانی را به ثبت رساند.

کرونا| ثبت بیش از 600 قربانی و 41 هزار مبتلا در آمریکا در 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنابر اعلام روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز»، در آمریکا در شبانه‌روز گذشته (۱۹ سپتامبر) ۶۷۲ مورد جدید فوتی بر اثر کرونا و ۴۱ هزار و ۷۸۳ مورد ابتلا به ثبت رسید. در هفته گذشته میانگین ابتلا در آمریکا ۴۰ هزار و ۵۶۹ مورد بوده که تقریباً حدود میانگین دو هفته قبل از آن است.

با حساب موارد جدید تا امروز یکشنبه، ۶ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۲۰۰ مورد ابتلا و دست‌کم ۱۹۹ هزار و ۱۰۰ مورد فوتی از ابتدای همه‌گیری مرگبار کرونا در آمریکا به ثبت رسیده است.

گرچه در مقایسه با اواخر ژوئیه که آمریکا به طور میانیگن ۶۰ هزار مورد ابتلای روزانه را ثبت می‌کرد، موارد ابتلا کاهش یافته اما همچنان در بخش‌هایی از این کشور نرخ ابتلا به طور مداوم بالاست. آمار مرگ‌ومیر اما در مقایسه با اواسط سپتامبر که به طور میانگین روزانه ۸۵۰ مورد بود، کاهش داشته است.

وبگاه آماری «وُرلداُمتر» که آمار بیشتری را نشان می‌دهد مجموع مبتلایان آمریکا را ۶ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۲۰  نفر و آمار قربانیان این کشور را در مجموع ۲۰۳ هزار و ۸۲۸ نفر اعلام کرده است.

آمریکا در حالی به استقبال انتخابات ریاست‌جمهوری در سوم نوامبر (۱۳ آبان) می‌رود و رقابت‌های انتخاباتی در این کشور بالا گرفته که همچنان به لحاظ تعداد موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در جایگاه نخست کشورهای جهان قرار دارد و بعد از آن کشورهای هند و برزیل دیده می‌شوند.

تاکنون بیش از ۳۱ میلیون نفر در سراسر جهان به «کووید-۱۹» مبتلا شده‌اند که از این میان حدود ۹۶۲ نفر جان باخته و بیش از ۲۲ میلیون و ۶۰۰ نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول