اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خسارت‌ها در تالش زیاد است/ انتقاد نماینده تالش از استاندار گیلان

نماینده مردم تالش بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خسارت‌های وارده به منطقه طوالش در سیل اخیر زیاد است، گفت: در رابطه با وقع سیل در شهرستان تالش بارها با استاندار گیلان تماس گرفته شد اما وی پاسخگو نبوده و پیوسته محافظان استاندار پاسخ می‌دهند.

خسارت‌ها در تالش زیاد است/ انتقاد نماینده تالش از استاندار گیلان

حسن محمدیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع سیل و وارد آمدن خسارت‌های عمده به بخش‌های زیرساختی و مردم منطقه طوالش، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان، خدمات دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از مرکز استان به مناطق سیل‌زده گسیل‌شده و هم‌اکنون نیروهای امدادی و خدماتی در تلاش‌اند تا شرایط را در منطقه پایدار کنند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی زارع، استاندار گیلان، افزود: در رابطه با وقع سیل در شهرستان تالش بارها با استاندار گیلان تماس گرفته شد اما وی پاسخگو نبوده و پیوسته محافظان استاندار پاسخ می‌دهند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل وقوع سیل در منطقه طوالش، گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل وقوع سیل در منطقه تالش عدم انجام اقدامات حوزه آبخیزداری است درحالی‌که این شهرستان مشکلاتی در حوزه زیرساختی نیز دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به غیراستاندارد بودن سازه‌های عمرانی در شهرستان تالش، گفت: متأسفانه راه‌های دسترسی و پل‌هایی که در چند سال اخیر در تالش ساخته‌شده استاندارد نبوده و گاها نیاز به بهسازی دارند اما اقدامی صورت نگرفته و امروز شاهدیم با وقوع سیل تخریب‌شده‌اند.

محمد یاری با بیان اینکه خسارت‌های زیادی در پی وقوع سیل در شهرستان‌های غربی گیلان به‌ویژه تالش حادث‌شده، افزود:باید دولت تدابیری را اتخاذ کند تا خسارت‌های به بار آمده در سیل اخیر سریعاً جبران شود.

وی همچنین با اشاره به وقوع چند هفته اخیر در تالش نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه تا امروز به‌هیچ‌وجه خسارت‌هایی که سیل در چند هفته اخیر به منطقه زده بود جبران نشده و مردم همچنان منتظر تخصیص اعتبارات هستند و ما نیز همچنان پیگیر هستیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول