اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نامداری:رحمتی تلاش کرد بازی کند اما زانوی او درد داشت/ الهلال با اختلاف بهترین تیم آسیا است

مربی گلرهای تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از 4 سال گذشته 3 سال را در کنار رحمتی حضور داشتم و شناخت خیلی کاملی از وضعیت بدنی ‌اش دارم، او خیلی تلاش کرد که بتواند به شرایط ایده آل برسد ولی نشد.

نامداری:رحمتی تلاش کرد بازی کند اما زانوی او درد داشت/ الهلال با اختلاف بهترین تیم  آسیا است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اشکان نامداری در خصوص دیدار شهرخودرو الهلال عربستان اظهار داشت: بعد از یک لیگ طولانی و خسته کننده که 16 ماه بازیکنان پیوسته تمرین کردند وارد این بازی ها شدیم. همانطور که می‌دانید ما با پنجره بسته نقل و انتقالات وارد این بازی ها شدیم و البته با بازیکنان پرتعداد اما در مقابل تیم‌های دیگر با بازیکنان جدید و قدیم خود در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: تیم الهلال با اختلاف بهترین تیم آسیا است. این تیم سه دوره قهرمان و 4 دوره نایب قهرمان آسیا شده است و به راحتی نمی‌توان این تیم را شکست داد. البته شایعاتی در مورد کرونا گرفتن بازیکنان این تیم هم مطرح است و نمی‌دانیم وضعیت مسابقه امشب چگونه خواهد بود اما الهلال در هر شرایطی تیم بزرگی است.

مربی گلرهای شهرخودرو خاطرنشان کرد: حتی اگر همه این اخبار در مورد کرونا گرفتن بازیکنان این تیم درست باشد الهلال باز هم بازیکنان با کیفیتی دارد. همه بازیکنان این تیم اکثرا ملی پوش هستند و کلا دیدار امشب اصلا بازی راحتی نخواهد بود.

نامداری در خصوص غیبت رحمتی درون دروازه شهرخودرو و استفاده از بازیکنان جوان گفت: من از  4 سال گذشته 3 سال را در کنار رحمتی به عنوان مربی حضور داشتم. شناخت خیلی کاملی از وضعیت بدنی او دارم، او خیلی تلاش کرد که بتواند به شرایط ایده آل برسد ولی متاسفانه زانوی او مشکل و درد داشت و ما هم با جمع بندی صورت گرفته صلاح دیدیم که به میدان نرود در مجموع سعی کردیم به سمتی برویم که در لیگ آینده و حتی سالهای آینده به دنبال آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: محمد جواد کیا 18 ساله است و آینده رونی دارد. شاید او 12 تا 15 سال بتواند در تیمی مثل شهرخودرو بازی کند. متین صفاییان هم چنین شرایطی را دارد و ما بعد از صحبت با خود مهدی رحمتی تصمیم گرفتیم از بازیکنان جوان مثل کیا و صفاییان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در دیدار امشب هم رحمتی بازی نخواهد کرد ولی امیدواریم این نفراتی که در اختیار داریم آبدیده شده و برای مسابقات لیگ که روی آن برنامه ریزی کرده ایم برای شهرخودرو عملکرد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول