اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح صدها طرح عمرانی و اشتغالزایی در ریگان طی هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان ریگان از افتتاح صدها طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

افتتاح صدها طرح عمرانی و اشتغالزایی در ریگان طی هفته دفاع مقدس

مصطفی دهقانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طی هفته دفاع مقدس می‌خواهیم با مرور این حماسه ماندگار بار دیگر شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات برسانیم و باید این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را حفظ نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: افتتاح طرح کارگاه خیاطی در بخش گنبکی و اشتغالزایی ده‌ها نفر از جمله طرح‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در ریگان بهره‌برداری خواهد شد.

دهقانیان با اشاره به افتتاح ۱۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در این شهرستان عنوان کرد: افتتاح خانه عالم در روستاهای محروم، افتتاح یک واحد آموزشی در روستای سرزه و افتتاح طرح آبرسانی به روستاها، کارگاه قالیبافی و کارگاه تولید ماسک از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

دهقانیان غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در ریگان برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس نیز در مدارس شهرستان برگزار می‌وشد.

انتهای پیام/80014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول