اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

پاسخنامه و کلید سوالات کنکور سراسری 99 برای گروه اول امروز منتشر می شود

پاسخنامه و کلید نهایی سوالات آزمون برای رتبه های زیر ۱۰۰۰۰۰ کشوری در گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه‌های کشوری زیر ۲۰۰۰۰ در گروه های آزمایشی هنر و زبان از عصر امروز در دسترس خواهد بود.

پاسخنامه و کلید سوالات کنکور سراسری 99 برای گروه اول امروز منتشر می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، پاسخنامه و کلید نهایی سوالات آزمون برای رتبه های زیر ۱۰۰۰۰۰ کشوری در گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه‌های کشوری زیر ۲۰۰۰۰ در گروه های آزمایشی هنر و زبان از عصر امروز دوشنبه 31 شهریور ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

بنابر تاکید سازمان سنجش آموزش کشور، باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می توانند حداکثر تا ۵ مهرماه ۹۹ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.

متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول