اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت رسیدگی هیئت دولت/آمار مسکن در شهریور با ساختار جدید منتشر می‌شود

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: انتشار آمار بخش مسکن شهریور ماه با سر و شکلی جدی در چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.

مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت رسیدگی هیئت دولت/آمار مسکن در شهریور با ساختار جدید منتشر می‌شود

محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن ابراز بی ‌اطلاعی از گمانه‌زنی شکل گرفته مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن سیاست‌های ملکی جدید به منظور سامان بازار مسکن، گفت: مجموع راهبردهای دولت در حوزه مسکن به 2 بخش مالیات‌های تنظیمی و افزایش تولید مسکن تعلق دارد که راهبرد جدیدی نیست. در حقیقت حوزه مرتبط با سیاست‌های مالیاتی در وزارت اقتصاد و دارایی و بخش مرتبط با ساخت مسکن در وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود. 

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به روند طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دولت، تصریح کرد: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دولت، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی خود را گرفته و هم اکنون در نوبت طرح در هیئت دولت است.

وی در تشریح تاثیر مالیات‌های تنظیمی در بازار مسکن، گفت: اقدامات مذکور، قطعا بر روند خروج تقاضاهای سرمایه‌ای و هدایت آن به بخش تولید اثرگذار است و بازار مسکن به کمک ساخت واحدهای مسکونی و تبدیل شدن به کالای مصرفی سامان خواهد یافت.

*انتشار آمار بخش مسکن از سر گرفته می‌شود

محمودزاده با اشاره به منتشر نشدن آمار بخش مسکن در مردادماه، اظهار داشت: ساختار بیان آمار بخش مسکن دچار تغییر شده و با اصلاح ساختار در قالب چهارچوب جدید منتشر خواهد شد.

این مقام مسئول در توضیح زمان منتشر شدن دوباره آمار مرتبط با بخش مسکن، گفت: انتشار آمار بخش مسکن شهریور ماه با سر و شکلی جدی در چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول