اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا بیش از قبل مدنظر باشد

فرماندار شاهرود گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کروناویروس بیش از قبل موردتوجه قرار گیرد.

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا بیش از قبل مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، نادر فخری عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرستان شاهرود به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود اظهار کرد: امروز شاهدیم که کرونا بر تمامی امور و اقدامات تأثیر گذاشته که نیاز است تا تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی، بر اساس مقابله با بیماری کرونا صورت گیرد.

وی افزود: آمار و ارقام نشان از عملکرد بسیار خوب شهرستان شاهرود در بحث مقابله با بیماری کرونا دارد که نیاز است از همراهی مردم و تمامی دست‌اندرکاران در امر مقابله با این بیماری در شهرستان تقدیر و تشکر داشته باشم.

فرماندار شاهرود ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه در بحث مقابله با کرونا ویروس، امروز اهمیت آن بیش از گذشته شده است و شهرداران ما همانند مرحله نخست، اولویت اصلی خود را در خصوص این مهم قرار دهند تا بتوانیم در جبهه پیشگیری موفق باشیم.

فخری با بیان اینکه زمانی ایجاد خدمات رفاهی و ارائه خدمات مطلوب ارزشمند است که مردم در امنیت و سلامت باشند، تأکید کرد: سلامت و امنیت همواره باید اولویت نخست ما در مجموعه اقدامات و امور باشد.

وی تصریح کرد: امروز با توجه با اینکه در جنگ اقتصادی و مقابله با کرونا به‌صورت توأمان قرار داریم، اولویت و برنامه‌ریزی ما باید بر این اساس صورت گیرد.

فرماندار شاهرود عنوان کرد: شهرداری‌ها باید در بحث تبلیغات همچون مرحله نخست، راه‌اندازی موج تبلیغاتی را در دستور کار قرار داده و فضاسازی محیطی را برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا ویروس و حساس‌سازی مردم در امر پیشگیری انجام دهند.

فخری گفت: روزگاری نماد جبهه و جنگ مبارزه با دشمن، چفیه‌هایی بود که بر گردن رزمندگان اسلام قرار می‌گرفت و امروز نماد مبارزه، ماسک بر صورت و اقدامات در حوزه مقابله با بیماری کروناست.

وی تصریح کرد: شهرداران به مبحث معیشت و سلامت کارکنان خود توجه جدی داشته باشند تا برای ارائه خدمات مطلوب، از نیروهای سالم و باانگیزه برخوردار باشیم.

فرماندار شاهرود خاطرنشان کرد: شهرداران دارای پایگاه مردمی بسیار خوبی بین مردم هستند که امیدواریم با ادامه این روند رضایتمندی بیشتری محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول