اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسرائیل سکوت نخواهد کرد

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مفتح استان همدان با محکومیت اقدام بحرین و امارات در عادی‌سازی برقراری روابط با رژیم صهونیستی گفت: جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسرائیل در منطقه سکوت نخواهد کرد.

جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسرائیل سکوت نخواهد کرد

محمد سعیدی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار است اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با تلاش برای برقراری ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی جنایات خصمانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه امروز مردم بحرین و امارات باید در برابر ظلم آشکار حکام خود علیه ملت مظلوم فلسطین ایستادگی کنند گفت: البته اخبار گویای آن است که مردم این کشورها از این اتفاق ننگین رضایت ندارند و در مقابل این ظلم می‌ایستند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مفتح استان همدان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سیطره بر منابع نفتی و سلطه بر کشورهای منطقه بوده و هست افزود: امروزه شاهد خیز رژیم صهیونیستی برای تصاحب منابع نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم که باید مردم منطقه نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در مقابل تهدید اسرائیل در منطقه سکوت نخواهد کرد افزود: باید از فرصت پیش رو و مشخص شدن چهره واقعی همدستان رژیم کودک کش صهیونیستی برای رسوا کردن و افشاگری علیه آنها نهایت استفاده را کرد.

سعیدی‌کیا در پایان گفت: با توجه به انتخابات آتی ریاست جمهوری در امریکا و دست خالی ترامپ در حوزه سیاست خارجی، خوش‌خدمتی این کشورها به ترامپ امری طبیعی است اما به طور حتم از این اتفاق هیچ عایدی جز خسران نخواهند داشت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول