اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

2500 دانش آموز در بناب فاقد گوشی هوشمند هستند/ کمبود 110 نیرو خدماتی در آموزش و پرورش بناب

مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: دو هزار و 500 دانش آموز بنابی فاقد گوشی هوشمند هستند و از خیرین بزرگوار انتظار داریم نسبت به مساعدت لازم برای تجهیز تمام دانش آموزان به گوشی هوشمند آموزش و پرورش را یاری کنند.

2500 دانش آموز در بناب فاقد گوشی هوشمند هستند/ کمبود 110 نیرو خدماتی در آموزش و پرورش بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از  بناب، حسین پارسامهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با ارائه گزارشی از روند بازگشایی مدارس در شهرستان بناب گفت: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست ولی تعطیلی مدارس از عهده آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان خارج بوده و ما در این خصوص تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

وی با اشاره به پایین بودن سرانه مدارس بیان کرد: اختصاص سرانه مدارس بصورت قطره چکانی بوده و امیدواریم نسبت به اختصاص سرانه بهداشتی مدارس اهتمام لازم بعمل آید.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بناب سپس از افتتاح 3 باب فضای آموزشی و کلنگ زنی 7 باب مدرسه جدید با کمک خیرین و پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم طی روزهای آتی در شهرستان بناب خبرداد و گفت: امیدواریم بزودی شاهد آغاز جهاد مدرسه سازی در شهرستان بناب باشیم.

پارسامهر در ادامه با اشاره به افزایش تعداد 664 دانش آموز جدید به تعداد دانش آموزان شهرستان در سال تحصیلی جدید افزود: در سطح آموزش و پرورش بناب 110 نفر کمبود نیروی خدماتی داریم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول