اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تفاهم‌نامه احداث و عملیات تکمیلی متروی اهواز بین شهرداری و قرارگاه خاتم منعقد شد

تفاهم‌نامه احداث و عملیات تکمیلی خط یک فطار شهری اهواز امروز بین قرارگاه خاتم‌الانبیا و شهرداری اهواز منعقد شد.

تفاهم‌نامه احداث و عملیات تکمیلی متروی اهواز بین شهرداری و قرارگاه خاتم منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه احداث و عملیات تکمیلی خط یک قطار شهری اهواز که باحضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)برگزار شد، اظهار کرد: پروژه قطار شهری اهواز در سال ۸۵ آغاز شد که مدت اجرا چهار سال بود اما بعد از گذشت حدود ۱۵ سال از مناقصه، با پیشرفت ۲۸ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز شروع بکار بنده در شهرداری گفتم باید پروژه به سرانجام برسد، افزود: در دوره‌های مختلف، تلاش زیادی برای رفع مشکلات آن انجام شد و در این دوره هم فرصت زیادی داده شد، تلاش کردیم تا قفل آن را بشکنیم و توافقات متعددی انجام شد اما قفل باز نشد‌.

شهردار اهواز گفت: به علت مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد، از یک جایی به بعد توسط شورای سازمان قطار شهری، شورای شهر و مدیریت شهری تصمیم جدی برای فسخ و ابلاغ آن گرفته شد.

وی با بیان اینکه هرجا در اهواز نیاز داشتیم قرارگاه پای کار آمد، ادامه داد: امیدواریم قرارداد تکمیل خط یک قطار شهری نوید بخش روزهای خوبی برای این پروژه باشد زیرا قرارگاه خاتم‌الانبیا هرجا وارد شده نتایج ارزشمندی برای پیشرفت و آبادانی کشور در پی داشته است.

شاعری بیان کرد: تامین مالی پروژه در بودجه ۹۸ و بودجه ۹۹ دیده شد و منابع دیگه مالی هم حتما در نظر خواهیم داشت، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اوراق مشارکت را پیگیری کرده و همچنان دنبال می‌کند.

شهردار اهواز تصریح کرد: از تاخیر غیرقابل توجیه پروژه قطار شهری در طول گذشته از مردم اهواز عذرخواهی میکنم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول