اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست

فرماندار بناب گفت: آموزش و پرورش باید کیفیت آموزش مجازی و برنامه شاد را بالا ببرد.

اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و همکاری مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در بحث بازگشایی مدارس با اشاره به کنترل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته در سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعمال شده در سطح کشور اگر در شهرستان بناب نیز این محدودیت ها به موقع اجرا نمی شد با فاجعه بزرگ انسانی مواجه می شدیم.

وی اضافه کرد: قطعاً با برچیده شدن برخی از این محدودیت ها طی روزهای آتی شاهد افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهیم بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه فرهنگیان عزیز نقش مهمی در اجرای برنامه آموزشی شاد دارند؛ گفت: فرهنگیان با اختصاص ساعات بیشتری به اجرای برنامه شاد در آموزش و بالا بردن کیفیت و کمیت تربیت دانش آموزان و آموزش آنها تلاش کنند.

رفیعی سپس تصریح کرد: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست و اولیاء در این ارتباط تصمیم گیر هستند؛ ولی فرهنگیان عزیز برای پاسخگویی به اشکالات و سئوالات دانش آموزان و والدین آنها در مدارس حضور دارند.

وی از مسئولان بهداشت و درمان شهرستان خواست برای اطلاع دقیق مردم آمار بیماران کرونایی شهرستان بطور شفاف اعلام شود.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول