اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ریاست شورای عالی یمن: در کنار قدس و فلسطین خواهیم بود

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سالروز پیروزی انقلاب این کشور (۲۱ سپتامبر) بر موضع یمن در حمایت از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

ریاست شورای عالی یمن: در کنار قدس و فلسطین خواهیم بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سالروز پیروزی انقلاب این کشور (۲۱ سپتامبر) بر موضع یمن در حمایت از ملت و آرمان فلسطین تأکید کرد.

به گزارش شبکه المسیره یمن، «مهدی المَشاط» یکشنبه‌شب گفت که مسیری که «سازشکاران با رژیم صهیونیستی» در پیش گرفته‌اند، «بی‌ثمر و تهی است» و آن‌ها برای خود و یا مردمانشان هیچ نفع و منفعتی در این مسیر نخواهند یافت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن محکوم کردن هر نوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: «به همه سازش‌کاران و کسانی که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تبلیغ می‌کنند، یادآوری کنیم که فلسطین و فلسطینیان، برای آن‌ها از اسرائیل و خضوع در برابر اسرائیلی‌ها اولی‌تر هستند».

مهدی المشاط سالروز پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر را به مردم یمن تبریک گفت و بار دیگر یمنی‌هایی را که در جبهه ائتلاف سعودی قرار گرفته‌اند، به آغوش وطن دعوت کرد.

او گفت: «فرصت عفو عمومی برای همیشه نخواهد بود و ما از همه کسانی که از متجاوزان جدا شوند و به آغوش کشور بازگردند، استقبال و حمایت می‌کنیم».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل و شورای امنیت خواست به جای سیاست‌های دوگانه، اقدام ائتلاف سعودی در محاصره یمن و حمله هوایی به این کشور را محکوم کنند و گذرگاه‌های مرزی و فرودگاه‌ها در یمن را باز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول