اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام فلسطینی: پیشگام حفاظت از عرب‌ها در برابر زیاده خواهی صهیونیست‌ها هستیم

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با بیان اینکه فلسطین به اراده ملت‌ها برای بازگرداندن رژیم‌های سازشگر از صلح با رژیم اشغالگر امیدواراست، گفت فلسطینی‌ها پیشگام در حفاظت از همه اعراب در برابر زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها هستند.

مقام فلسطینی: پیشگام حفاظت از عرب‌ها در برابر زیاده خواهی صهیونیست‌ها هستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عزام الاحمد» یکی از رهبران برجسته فلسطینی درباره خطر سازش رژیم‌هایی عربی با رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که این قضیه همه امت عربی را تهدید می‌کند.

الاحمد عضو دو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین و جنبش فتح در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «العربی» گفت: ملت‌های عربی عادی سازی روابط با اسرائیل را خیانت و خنجری مسموم بر پشت ملت فلسطین برمی شمرند.

او حکومت‌های عربی سازشگر را، خطاب قرار داد و گفت: ما به امید ملت‌هایتان هستیم تا افسار  شما حکومت‌‌ها را بکشند و در آنچه امضا کرده‌اید، تجدید نظر کنید. خودتان را و آینده همه امت عربی را نابود نکنید.

این مسئول فلسطینی تاکید کرد: فلسطینی‌ها مدافع همه امت عربی و به خصوص مکه مکرمه، بغداد، قاهره، عمان و دمشق هستند. ما محافظان قدس در برابر زیاده خواهی‌های صهیونیست ها از نیل تا فرات هستیم و پیشگام مقابله با دولت آمریکا و جنبش صهیونیسم خواهیم ماند.

وزیران خارجه امارات عربی متحده و بحرین این دو کشور کوچک حاشیه خلیج فارس به تازگی با حضور در کاخ سفید دو توافق سازش کشورهایشان با رژیم صهیونیستی را در حضور «بنیامین نتانیاهو» و تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امضا کردند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول