اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ساخت مسکن ویژه مددجویان ایلام/ خانه‌ها تا پایان سال ساخته می‌شوند

مدیر کل بهزیستی ایلام، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه خاتم‌الانبیا( ص)، واحدهای مسکونی برای مددجویان دارای زمین در مناطق شهری و روستایی استان احداث خواهد شد.

ساخت مسکن ویژه مددجویان ایلام/ خانه‌ها تا پایان سال ساخته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عملیات احداث مسکن ویژه زنان سرپرست خانوار و خانوارهای دو معلول به بالا با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا( ص) با حضور نماینده این قرارگاه، مدیر کل بهزیستی ایلام، امام جمعه و فرماندار ایوان و جمع دیگری از مسوولان محلی در شهرستان ایوان کلید خورد؛

زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام در این خصوص، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه خاتم‌الانبیا( ص) ، واحدهای مسکونی برای زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌های دو معلول دارای زمین در مناطق شهری و روستایی استان احداث خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این قرارداد 75 درصد هزینه احداث مسکن این مددجویان توسط بهزیستی و 25 درصد نیز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا( ص) تامین و پرداخت خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام، گفت: در این زمینه تاکنون 12 خانوار مددجوی زن سرپرست خانوار و خانواده دارای دو معلول به بالا که دارای زمین بوده اعلام آمادگی کرده و ساخت این واحدها تا پایان سال برای این افراد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 9708/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول