اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری ۶۱ عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بهارستان

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: ۶۱ عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان اجرا می‌شود.

برگزاری ۶۱ عنوان ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، احمد بوربور رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان بهارستان، عصر یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات ناحیه، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۶۱ عنوان برنامه اصلی با بیش از ۴۰۰ برنامه فرعی در سطح شهرستان بهارستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاریخ، دنیای بشریت درگیر جنگ بین حق و کفر بود، افزود: دفاع مقدس ملت ما خیمه‌ای بود که با تمام کفر جهانی و استکبار و ۱۳۷ کشور مقابله کرد و در چهلمین سالگرد این رویداد مهم لازم است از رشادت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی بیش از پیش درس بگیریم و در زندگی به کار گیریم.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تأکید بر اینکه برای حفظ و نگهداری انقلاب و سرزمین ایران، خون هزاران شهید نثار شده، بیان کرد: امروز ما باید طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم و باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیریم و از دستاوردهای انقلاب حفاظت و نگهداری کنیم.

بوربور ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا بخشی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلاورمردان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس برای انتقال به نسل‌های جوان و آینده‌ساز انقلاب بیان و یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و حافظان امنیت و حریم این سرزمین زنده و ماندگار نگه داشته شود.

وی با اشاره به این که ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا اجرا می‌شود، عنوان کرد: برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج و گرامیداشت همایش یاد یاران و روایتگری یادگاران دوران دفاع مقدس، اعزام کاروان‌های ایثار و مقاومت به مدارس منطقه، برگزاری ویژه برنامه شب‌های پرستاره با خاطره گویی رزمندگان دوران جنگ، برگزاری نمایشگاه کانال کمیل، نصب ۴۰ تمثال و تصویر شهید در هر منطقه و محله و فضاسازی شهرستان از جمله برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان با بیان اینکه صدها ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اجرای طرح هر مسجد یک سنگر مقاومت، نماسازی سه میدان اصلی شهر به نماد مقاومت و ایثار، تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اعزام گروه‌های جهادی و ده‌ها برنامه دیگر در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان با مشارکت اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اداری و اجرایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول