اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برپایی نمایشگاه محفل انس با شهدا در لواسان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ لواسان از برپایی نمایشگاه انس با شهدا در لواسان ویژه ایام هفته دفاع مقدس خبر داد. این نمایشگاه از ۳۱ شهریور لغایت ۶ مهرماه در بولوار امام خمینی لواسان نرسیده به جاده تلو از ساعت ۱۷ الی ۲۳ پذیرای علاقه مندان است.

برپایی نمایشگاه محفل انس با شهدا در لواسان

حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لواسان اظهار کرد: با فضاسازی که حاصل زحمات ۷۰ نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج لوسان بوده در ۱۰ غرفه با استفاده از دکورهای حجمی که در یک فضای خاکی طراحی شده، جلوه‌هایی از حال و هوای  جهاد و دفاع مقدس با عنوان از کربلای حسینی تا کربلای خمینی به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۰ غرفه که ارگان‌های مختلفی از جمله ارتش، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و بسیج حضور دارند تشکیل شده و علاوه بر آن تجهیزات نظامی از قبیل خمپاره۶۰، خمپاره ۱۲۰ دوشکا، توپ ۱۰۶ نیز برای بازدیدکنندگان مهیا شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان با بیان اینکه این منطقه در دوران دفاع مقدس حدود ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، خاطرنشان کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال این نمایشگاه را در فضای باز و در بلوار امام خمینی نرسیده به جاده تلو برپا کرده‌ایم.

حجت الاسلام شکوهی در پایان اعلام کرد:  این نمایشگاه از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه در بولوار امام خمینی لواسان نرسیده به جاده تلو از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول