اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام آمادگی فرهنگیان ولایت‌مدار فارس برای نشر و اجرای اندیشه رهبری معظم انقلاب

دبیر تشکل فرهنگیان ولایت‌مدار و انقلابی استان فارس، پیگیری منویات امام و مقام معظم رهبری را مهمترین هدف این تشکل انقلابی عنوان کرد و نشر و اجرای اندیشه‌های رهبری را با محوریت سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مهم خواند.

اعلام آمادگی فرهنگیان ولایت‌مدار فارس برای نشر و اجرای اندیشه رهبری معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدابراهیم حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار تصویری مقام معظم رهبری با روسای آموزش و پرورش که یازدهم شهریورماه انجام شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار مسائل آموزش و پرورش را با دقت، ظرافت و حساسیت  تحلیل فرموده و راه حل‌ها و رهنمودهای اصولی و اساسی ارائه فرمودند.

وی افزود:در این راستا فرهنگیان ولایت‌مدار استان فارس که وظیفه پیگیری منویات مقام معظم رهبری و امام(ره) را در راس وظایف انقلابی خویش می‌دانند،  نامه‌ای به  مقام معظم رهبری نوشته و چهار نکته را بیان کرده اند. 

حسینی اولین نکته را سپاسگزاری از نقطه‌نظرات اصولی و توجه عمیق و دقت نظر و تسلط کامل ایشان به ابعاد اموزش و پرورش عنوان کرد و ادامه داد: دومین نکته اعلام آمادگی این تشکل برای عمل به این منویات رهبری در سطوح استانی و کشوری است.

دبیر تشکل فرهنگیان ولایت‌مدار فارس سومین نکته را اعلام ظرفیت استان در جهت ترویج و بیان ابعاد سند تحول بنیادین و افشای ابعاد پنهان مسائلی که در سند ۲۰۳۰ وجود دارد، دانست.

وی ضمن اشاره به عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی در سنوات گذشته ادامه داد: فرهنگیان ولایت‌مدار استان فارس متشکل  از نیروهای انقلابی و در صدد جذب و هم افزایی با همه نیروهای اهل انقلاب است. وی ادامه داد: از نظر ما و بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب، انقلابی کسی است که اسلام ناب محمدی را با محوریت ولایت فقیه  و نظام اسلامی (اندیشه های امامین انقلاب) راپذیرا بوده و به دور از فضای سیاسی معمول مثل اصولگرایی و اصلاح‌طلبی فعالیت می‌کند.

حسینی تاکید کرد: این تشکل به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد و راه حل مشکلات را صرفا بهره گیری از اندیشه و توان نیروهای انقلابی می‌داند.

   

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول