اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش مجموعه مستند «نشانه‌ها» با موضوع مادران شهدا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش مجموعه مستند «نشانه‌ها» با موضوع مادران شهدا در زنجان خبر داد.

پخش مجموعه مستند «نشانه‌ها» با موضوع مادران شهدا

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حماسه مقاومت هشت ساله ملت قهرمان ایران، همواره یادآور فداکاری دلاور مردانی است که با تقدیم خون پاکشان مظلومانه و غریبانه از سرحدات ایمان و غیرت پاسداری کردند،.

وی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد ایام دفاع مقدس رسانه استانی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای پاسداشت رشادت‌های رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام داده و برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های صدا، سیما و خبر تولید، تأمین و آماده پخش کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: معاونت سیما در ویژه برنامه زنده دریادلان در دکور ویژه‌ای که امسال تدارک دیده شده است از ساعت 20 و 45 دقیقه با حضور میهمانان از اقشار مختلف از جمله فرماندهان نظامی و انتظامی استان فرماندهان و رزمندگان دلاور زنجانی در هشت سال دفاع مقدس، سنگرسازان بی سنگر و ....  خاطرات روزهای مقاومت در دوران دفاع مقدس را بازخوانی می‌کند.

وی به دیگر برنامه‌های سیما اشاره کرد و گفت: مجموعه مستند «نشانه‌ها» با موضوع مادران شهدا، برنامه «طلیعه عشق» با موضوع معرفی شهدا از هر قشر در کنار اختصاص کامل برنامه‌های روتین زنجانا سلام، خانواده، اتل متل (ویژه کودک) و تلاش نیروهای مسلح در مقابله با بیماری کووید 19 و سایر برنامه‌های روتین و همچنین تأمین برنامه‌های مختلف از جمله فیلم‌های سینمایی حوزه دفاع مقدس از جمله اقدامات شبکه استانی اشراق برای این ایام است.

لطیفی در خصوص برنامه‌های شبکه‌های استانی صدا گفت: رادیو استانی زنجان هم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌های « مقاومت حماسه سی» هر روز از ساعت 16 و 45 دقیقه و برنامه «هشت» از ساعت 18 و 50 دقیقه به باز‌خوانی رویدادهای پر فراز و نشیب روزهای حماسه و ایثار می‌پردازد.

لطیفی افزود: در یادمان حماسه دفاع غیورانه، 58 سردار در استان زنجان نام خود را ثبت کردند که در فاز نخست، نمایش رادیویی30 سردار از این فرماندهان نام‌آور در قالب نمایشی یاد خواهد کرد و بزودی در فاز دوم مابقی سرداران نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به دیگر برنامه‌های رادیو نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقه تلفنی پلاک، گلگشت موسیقی (ویژه نواها و سرودهای دوران دفاع مقدس)، یاشاییش، گلبرگ، شریعت یولی و سایر برنامه‌های روتین و تامینی هم به هفته دفاع مقدس اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: رادیو نمای مرکز نیز با انتشار 150 اسلاید به تعداد بیش از 900 بار انتشار از تصاویر مناسبتی هفته دفاع مقدس، صفحه رادیو نما را به تصاویر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مزین خواهد کرد.

لطیفی ادامه داد: معاونت اطلاعات و اخبار هم با پیش‌بینی تولید و پخش بیش از 210 عنوان گزارش، خبر مکتوب، تفسیر رادیو تلویزیونی و گفت‌وگوی ویژه به مدت بیش از 510 دقیقه در هفته دفاع مقدس همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: همچنین معاونت فضای مجازی مرکز هم همگام با تولید و انتشار66 عنوان آیتم در قالب پوستر، متن و عکس، اینفوگرافی و پادکست، متن و عکس، همچنین راه‌اندازی صفحه ویژه دفاع مقدس در سایت مرکز به این مناسبت ویژه پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در مجموع تلاش می‌شود در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب، گوشه‌هایی از دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران نیروهای مسلح و بسیج مردمی در قاب تصویر و امواج، یادآور ایثار بی‌بدیل شهدا و آزادمردان این مرز و بوم و نماد غیرت و شجاعت ملت قهرمان ایران باشد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول