اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اهداف امروز انقلاب همان اهداف امام حسین(ع) است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: اهداف امروز انقلاب همان اهداف امام حسین(ع) است.

اهداف امروز انقلاب همان اهداف امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز با حضور نیروهای مسلح، بسیجیان مسئولین ادارات و مردم مراسم رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا قلعه رئیسی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

یکی از هفته های بسیار مهم و تاثیرگذار در تقویم کشور هفته دفاع مقدس است که حضور مسئولین در برنامه های باید بسیار مشهودتر باشد که متاسفانه بسیاری از مسئولین امروز این هفته و این روز را به فراموشی سپردند و در این مراسم شرکت نکردند.

پس رژه خودرویی از گلزار شهدا گمنام تا گلزار شهدا این شهر با حضور در گلزار شهدا قلعه رئیسی به قرائت فاتحه و غبارروبی پرداختند.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است به منظور پاسداشت و تقدیر از همه کسانی که از مال و جان خود گذشتند تا امروزه ما بتوانیم در امنیت و آرامش کامل در کشور زندگی کنیم.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، پایمردی و ایثار قهرمانانی است که با لبیک به فرمان امام راحل در مقابل تجاوز دشمن تا دندان مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با گذشتن از جان خویش بر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و محفوظ ماندن خاک وطن از دست دشمن پایداری نمودند و امنیت، اقتدار، استقلال و آزادی را برای مردم ایران اسلامی غرورانه آفریدند.

وی افزود: همه اشرار عالم همدست شدند که انقلاب مارا از بین ببرند و ثمره زحمات تمام انبیاء و اولیاء الهی را ازبین ببرند ما در جنگ به دنبال اهداف خاتم الانبیا و اولین تا آخرین اوصیا بودیم داستان ما در جنگ داستان کربلا بود هرکس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند اختلاف ما با رژیم بعث عراق که به پشتوانه تمام ابرقدرتها بر علیه ما بود همان اختلاف امام حسین علیه السلام و اصحابش با یزید و یزیدیان بود.

 

صلواتی خاطرنشان کرد: اهداف ما همان اهداف امام حسین(ع) بود روزی دشمن می خواست همه آمال و آرزوها و اهداف تمام انبیاء و اولیاء الهی را در کربلا دفن کند اما با قیام امام حسین ع شکست خورد در ۸ سال دفاع مقدس هم وارثان همان یزید برای نابودی همان اهداف و آرمانها و شریعت حضرت رسول اکرم ص باوارثان حسین  ع در این عصر جنگی را شروع کردند اما ما پیروز شدیم و اهداف تمام انبیاء و اولیاء الهی زنده تر شد و در کربلای ایران اسلام حیات مجددی یافت و پدران و مادران شهدا به حبیب بن مظاهر ها و رباب و ام البنین اقتدا کردند.

وی ادامه داد: آنچه ما را در جنگ ۸ساله دفاع مقدس پیروز کرد نصرت الهی و صبر و همراهی مردم و ایمان و تقوا ی رزمندگان و ولایت محوری و بصیرت مردم بود امروز هم همین عوامل ما را دربرابر دشمن پیروز خواهد کرد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول