اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است و در این مسیر باید نسبت به جوانان و نسل آینده توجه ویژه داشته باشیم اضافه کرد: دشمن به دنبال تحریف واقعیات بوده و نسل امروز در معرض این تهدید جدی هستند که باید در این زمینه تصمیمات مؤثر اتخاذ شود.

جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی صبح امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازدارندگی امروز سلاح و یادگار ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس بوده که در گسترش و حفظ آن باید اقدامات مؤثر صورت گیرد.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امروز در محضر مقام معظم رهبری به صورت ویدئوکنفرانس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: بیانات فرمانده کل قوا راهبردی برای جامعه و ترسیم نقشه راهی است تا از مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی منحرف نشویم.

دستجانی با بیان اینکه در جنگ کبیر امروز با تدبیر و روشنگری پیروز خواهیم شد، گفت: امروز باید کار زینبی یعنی روشنگری در جامعه را مدنظر قرار دهیم چراکه نهضت امام حسین(ع) به علت مجاهدت‌های حضرت زینب(س) پا بر جا ماند.

وی با بیان اینکه جهاد امروز جهاد تبیین و روشنگری است و در این مسیر باید نسبت به جوانان و نسل آینده توجه ویژه داشته باشیم اضافه کرد: دشمن به دنبال تحریف واقعیات بوده و نسل امروز در معرض این تهدید جدی هستند که باید در این زمینه تصمیمات مؤثر اتخاذ شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار داشت: در استان مرکزی ۲۷ هزار و در شهرستان ساوه بیش از ۱۲۰۰ نفر از رزمنده و یادگاران دفاع مقدس تجلیل خواهند شد اما به سبب رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ۴۰ سالگی انقلاب به صورت نمادین از ۴۰ پیشکسوت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

به گزارش فارس در این مراسم که با حضور فرماندار ساوه، شهردار ساوه و جمعی از مسئولان برگزار شد، از پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول