اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تمدید فراخوان 2 بخش جشنواره تئاتر عروسکی /چهار دهه تئاتر دفاع مقدس بررسی می شود

مهلت ارائه تقاضا و ارسال طرح برای دو بخش «ایده‌های نو» و «نمایش عروسکی در فضای مجازی» هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک تمدید شد.

تمدید فراخوان 2 بخش جشنواره تئاتر عروسکی /چهار دهه تئاتر دفاع مقدس بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اعلام ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک پیرو تغییر تاریخ و شیوه برگزاری جشنواره مهلت ارسال تقاضا برای دو بخش «ایده‌های نو» و «نمایش عروسکی در فضای مجازی» تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شد.

متقاضیان می‌تواننداز پنجم مهرماه با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی https://tehranmobarak.theater.ir/  و بارگذاری مدارک لازم، تقاضای خود را ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه سال جاری، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

*نشست تخصصی بررسی چهار دهه تئاتر دفاع مقدس در تئاتر شهر 

به دعوت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، هوشنگ توکلی و دکتر قطب‌الدین صادقی، یکم مهرماه در تئاتر شهر طی یک نشست پژوهشی افت‌وخیزهای تئاتر دفاع مقدس را بررسی می‌کنند.

هوشنگ توکلی یکی از شخصیت‌های مدیریتی و تاثیرگذار در ابتدای انقلاب اسلامی و دکتر قطب‌الدین صادقی، پژوهشگر تئاتر و نویسندۀ چندین نمایش شاخص در حوزۀ دفاع‌ مقدس، سه‌شنبه یکم مهرماه در سالن مشاهیر تئاتر شهر به افت‌وخیزهای بدو فعالیت تئاتر دفاع مقدس می‌پردازند.

اجرای این جلسه که قرار است به صورت سخنرانی و پرسش و پاسخ با مدعوان برگزار شود، توسط دکتر مهرداد رایانی مخصوص صورت می‌گیرد. این نشست پژوهشی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و به مناسبت چهل سالگی آغاز حماسۀ دفاع‌ مقدس و همچنین چهل ساله شدن تئاتر دفاع‌ مقدس برگزار می‌شود. نشست مذکور راس ساعت 17 یکم مهرماه در سالن مشاهیر تئاتر شهر آغاز می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول