اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دشمنان معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دشمنان امروز شعار آزادی، معیشت و رفاه مردم ما را سر داده و بر آن فضاسازی تبلیغاتی می‌کنند، اما در عمل با تحریم‌های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته‌اند.

دشمنان معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور و ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری که در سمنان هم پخش می‌شد، اظهار کرد: اگر ما امروز با مشکلاتی در عرصه‌های مختلف و خاصه در عرصه اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و مردمان خوب این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متانت به خرج می‌دهند، ادامه ازخودگذشتگی و ایثارگری و ارزش‌هایی است که در هشت سال دوران دفاع مقدس مشهود و این پیغام فتح نمایان بود.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از ارزش‌ها همواره مستلزم پرداخت هزینه است، اظهار کرد: روزی هزینه حفظ ارزش‌ها برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و ازخودگذشتگی و ایستادگی در جبهه‌های جنگ ابزاری و تسلیحاتی مقابل دشمن بود، اما امروز هزینه‌ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزش‌های خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه‌های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تأثیر قرار داده و یقیناً ملت ایران اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری، با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.

خجسته‌پور تأکید کرد: دشمنان امروز شعار آزادی معیشت و رفاه مردم ما را سر داده و بر آن فضاسازی تبلیغاتی می‌کنند، اما در عمل این‌گونه نیست و با تحریم‌های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: امروز نیز می‌طلبد که باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت داشته باشیم و با تأسی از ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت و عزت ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: امنیت و آسایش امروز ما در کشور، به‌واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام است و بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول