اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هشدار فدراسیون پرورش اندام به فعالیت های غیرقانونی

سرپرست دبیری فدراسیون پرورش اندام گفت: با اعزام خارجی بدون هماهنگی برخورد می‌شود.

هشدار فدراسیون  پرورش اندام به فعالیت های غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هرگونه دوره، سمینار و آزمون درحوزه بدنسازی فقط از طریق سایت رسمی فدراسیون به آدرس WWW.iranbbf.ir اقدام به ثبت نام کنند. به اطلاع جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام با صراحت می‌رساند که تنها ثبت‌نام‌های که از طریق لینک‌های اعلام شده در سایت مذکور وجاهت قانونی خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی مؤسسات و افراد با سوء استفاده از نام و لوگوی فدراسیون در سطح گسترده با فرصت طلبی و عدم اطلاع مردم در حال ثبت نام در دوره های مربیگری هستند که این گونه اقدامات به هیچ وجه مورد تأیید فدراسیون نبوده و ارتباطی با فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ندارد.

سرپرست دبیری فدراسیون پرورش اندام افزود: ضمن هشدار به این افراد باید عرض کنم 2 شرکت در این خصوص شناسایی شده که توسط کمیته حقوقی فدراسیون نسبت به مراجعه مراجع قضایی و اعلام جرم علیه نامبردگان در دستور کار قرار گرفته و بقیه فعالان غیر قانونی نیز  پس از جمع آوری مستندات به مراجع قضایی معرفی تا برخورد قانونی با آنها صورت پذیرد.

کرباسی خاطر نشان کرد: به شدت با افرادی که نسبت به تبلغات مبنی بر اعزام تیم درحوزه بدنسازی و پرورش اندام و به مسابقات خارجی بدون هماهنگی و مجوز از فدراسیون در حال فعالیت هستند، برخورد خواهیم کرد و به اطلاع جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام می‌رساند هرگونه اعزام خارجی بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان غیر قانونی و مدارک آن نیز فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول