اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جابر معافی در حوزه رسانه جریان‌ساز بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مرحوم جابر معافی نقش یک لیدر و جریان‌ساز را در حوزه رسانه مازندران برعهده داشت، تصریح کرد: بعد از جابر ندیدیم این اجماع و اقبال را داشته باشد که مورد تایید همه رسانه‌ها باشد و در واقع وی را به عنوان الگو بپذیرند.

جابر معافی در حوزه رسانه جریان‌ساز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع امروز در با حضور در دفتر خبرگزاری فارس مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جابر معافی و هفتمین سالگردش، اظهار کرد:  مرحوم جابر معافی بزرگ‌مردی دلسوز و فعال  و به عنوان راهنما و مشاور بود.

وی افزود: جابر معافی هم موقعیت‌ها را درک می‌کرد و هم با ارزش‌های نظام و انقلاب آشنا بود.

این مسؤول تصریح کرد:  همه اینها می‌گذرد و گذر عمر با هر سمت و مسؤولیتی می‌گذرد ولی عاقبت‌بخیری و خوشنامی نصیب جابر معافی شد.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مرحوم جابر معافی نقش یک لیدر و جریان‌ساز را در حوزه رسانه مازندران برعهده داشت، تصریح کرد: بعد از جابر ندیدیم این اجماع و اقبال را داشته باشد که مورد تایید همه رسانه‌ها باشد و در واقع وی را به عنوان الگو بپذیرند.

زارع با اعلام اینکه  جابر خوشنام بود و خوشنام رفت، خاطرنشان کرد: درست است جابر زودتر رفت ولی کمتر کسی می‌بینیم که  پس از سال‌ها از درگذشتش همه یاد و خاطره‌اش را گرامی بدارند و در موردش بگویند و بنویسند.

وی گفت: نکته بارز اخلاقی مرحوم جابر معافی صداقت، پاک‌دستی و نقد منصفانه‌اش بود  و با کار خالصانه و صادقانه خلا نبود جابر احساس می‌شود.

انتهای پیام/86034/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول