اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دین محمدی: ساده بودن کار استقلال در بازی با الاهلی تفکر غلطی است/از تعویض دیاباته با دانشگر تعجب کردم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الاهلی چون صعود کرده راحت تر فوتبال بازی می کند و این تفکر که کار استقلال ساده است تفکر غلطی است.

دین محمدی: ساده بودن کار استقلال در بازی با الاهلی تفکر غلطی است/از تعویض دیاباته با دانشگر تعجب کردم

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار داشت: تیم های عراقی همیشه مقابل تیم های کشور ما انگیزه دارند. آنها از نظر تاکتیکی و تکنیکی حریف ما نمی شوند اما از نظر بدنی و دوندگی تلاش می کنند تا خلا های خود را پر کنند.

وی افزود: الشرطه در بازی شب گشته خیلی تلاش کرد و در نیمه اول مالک توپ و میدان بود. آنها اصلا به تیم استقلال فرصت ندادند و چند موقعیت هم داشتند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد.در نیمه دوم استقلال تغییر رویه داد و هجومی بازی کرد و حتی می توانست از افت بدنی الشرطه استفاده کند اما این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد: استقلال می توانست برنده بازی باشد اما روز خوب قائدی و دیاباته نبود.اگر آنها شرایط خوبی داشتند بدون شک در 30 دقیقه پایانی باید 3 گل به نماینده عراق می زدیم.شاید اگر در اواخر بازی سرمربی استقلال تیمش را 3 دفاعه می کرد با حضور 5-6 بازیکن و اضافه شدن هافبک ها و اضافه شدن آنها به مهاجمان تیم گل برتری را هم ی زد.

وی با بیان اینکه 2 تعویض ابتدایی نامجو مطلق خوب بود یادآور شد: از تعویض دیاباته با دانشگر حابی تعجب کردم. معمولا یک مدافع زمانی به زمین می رود که قصد کمک به مهاجمان را داشته باشد اما شب گذشته دیاباته بیرون رفت و دانشگر جای او را گرفت. طبیعتا وقتی این اتفاق رخ می دهد یک مهاجم تخصصی بیرون می رود و خود به خود عنصر هجومی تیم کم می شود.

دین محمدی تصریح کرد: اگر دیاباته در زمین می ماند و استقلال با 3 دفاع بازی می کرد و دانشگر به کمک خط حمله در کنار دیاباته، مطهری، قائدی می رفت استقلال قطعا گل دوم را می زد ولی این تصمیم با سرمربی بود که چنین تعویضی داشته باشد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه پیش بینی می شود بازی استقلال و الاهلی با توجه به صعود نماینده عربستان برای شاگردان نامجومطلق راحت تر است عنوان کرد: اتفاقا تیم الاهلی چون صعود کرده راحت تر فوتبال بازی می کند و این تفکر که کار استقلال ساده است تفکر غلطی است. استقلال باید با تمرکز فوتبال بازی کند ضمن آنکه حواسش به دریافت کات زرد و قرمز هم باشد وگرنه بازی با تیمی که صعود کرده از نظر فنی ساده نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول