اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور در ایلام تشدید می‌شود

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام، گفت: با اجرای مجدد طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور نظارت بر این مهم را با شدت بیشتری انجام خواهیم داد.

طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور در ایلام تشدید می‌شود

رامین پورنجف مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری و در پی شیوع کرونا، مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور به طور جدی در سطح استان، آغاز شده است.

وی افزود: امسال برخورد جدی با متخلفان این حوزه را در برنامه داریم و به زودی با اجرای مجدد طرح مقابله با کشتار غیر مجاز دام و طیور نظارت بر این مهم را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد.

مدیرکل دامپزشکی استان، اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی استان با تمام ظرفیت خود، همیاری و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط در راستای برخورد و جلوگیری از کشتار غیر مجاز در دام و طیور اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

پورنجف بیان داشت: شهروندان گرامی بایستی با تغییر فرهنگ مصرف و آگاهی از خطراتی که با استفاده از محصول غیرمجاز، خود و خانواده و جامعه را در معرض آن قرار می‌دهیم، ما را در مقابله با این معضل بهداشتی یاری کنند.

وی تصریح کرد: نظارت‌های مستمر دامپزشکی استان بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، از شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از مراکز تحت نظر دامپزشکی و تنها با مهر دامپزشکی تهیه کنند.

پورنجف در پایان از هم استانی‌های عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و کشتار غیرمجار مراتب را با شماره ۱۵۱۲ و یا اداره دامپزشکی شهرستان خود در میان گذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول