اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم توجه به به‌کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع استان/ یزد بهشت سرمایه گذاری و معادن

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: به کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع شهرستان و استان از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لزوم توجه به به‌کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع استان/ یزد بهشت سرمایه گذاری و معادن

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد، دشتی در حاشیه دیدار با سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:  در برخی از بخش‌ها ضرورت دارد مراکز فنی و حرفه‌ای استان براساس نیاز صنایع استان اقدام به آموزش نیرو‌های جویای کار بومی نمایند.

وی افزود: به کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع شهرستان و استان از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان یزد بهشت سرمایه گذاری و معادن است، اما میانگین ۷.۲ درصد بیکاری شایسته استان نیست تاکید کرد: مطالبه مردم استان و شهرستان اردکان این است که مدیران آینده صنایع باید بومی شهرستان باشند.
دشتی از دیگر راه‌های تحقق عدالت اجتماعی را ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی برای شهرستان‌های اردکان و میبد برشمرد و افزود: قریب به ۶۰ هزار نفر جامعه کارگری در دو شهرستان وجود دارد که می‌توانند از خدمات رایگان تامین اجتماعی بهره ببرند.
 وی توسعه صنعتی شهرستان اردکان را موجب افزایش جمعیت این شهرستان دانست و افزود: زیرساخت‌های لازم جهت خدمات رسانی به این جمعیت در شهرستان ارتقا پیدا نکرده است که یکی از آن‌ها ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان است که در شأن این شهرستان نیست.
 دشتی در پایان تصریح کرد: با توجه به صنعتی شدن شهرستان و افزایش جمعیت نیروی کار؛ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان باید به مدیریت ارتقا یابد تا بتواند خدمات مطلوب را به جامعه هدف ارائه کند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه برای تحقق عدالت اجتماعی باید در جامعه تلاش کنیم گفت: تکمیل مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان بافق و ابرکوه در سال جاری از پروژه‌های عمرانی این اداره کل است که در بهمن ماه افتتاح می‌شود.
 
تشکری افزود: بهره برداری از استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی اردکان نیز از اولویت این اداره است که از سال ۹۲ تاکنون در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد و امیدواریم در هفته کار و کارگر ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گیرد و جامعه ۲۹ هزارنفری کارگری اردکان بتوانند از آن استفاده نمایند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول