اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترخیص خودروهای‌توقیفی از طریق پلیس+ ۱۰/ دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اجرائیات نیست

رئیس پلیس راهور فاتب از ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ خبرداد و گفت: دیگر نیازی نیست مالکین خودروها به مراکز اجرائیات پلیس مراجعه کنند.

ترخیص خودروهای‌توقیفی  از طریق پلیس+ ۱۰/ دیگر نیازی به مراجعه به مرکز اجرائیات نیست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس راهور فاتب از ترخیص خودروها از طریق  دفاتر‌پلیس+10 خبر داد.

سردار حمیدی‌گفت:از‌ اول مهرماه 1399 ترخیص خودروها از طریق  دفاتر پلیس+10 انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

سردار حمیدی تصریح کرد: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجراییات مراجعه کنند.

 وی گفت : پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می‌شود که در این مرحله متصرف ‌یا‌مالک‌  باید با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر –  گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه‌کند، در آنجا ‌مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌کند.

سردار حمیدی افزود : پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +10 (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:‌درصورتیکه پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید باشد‌پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌کند. 

حمیدی گفت: اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال می‌شود تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله کند. 

وی اعلام کرد:‌حدود 85% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام شده و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت و به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول