اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سامه یح: با رشادت‌های سپاه و ارتش، کشور در مقابل دشمن مصون خواهد ماند

نماینده کلیمیان ایران در مجلس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: کشور ما همواره با دشمنی دشمنان مواجه بوده و هست، لیکن با رهبری رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های نیروی قدس سپاه و ارتش جمهوری اسلامی همواره مصون خواهد ماند.

سامه یح: با رشادت‌های سپاه و ارتش، کشور در مقابل دشمن مصون خواهد ماند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، همایون سامه یح، نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به تمامی برادران و خواهران ایرانی

شروع هفته دفاع مقدس را به یکایک خواهران و برادران ایرانی خود تبریک می گویم.

ابتدا درود می فرستم به روح مطهر شهدا که با گذشتن از جان عزیزشان، استقلال، آزادی و عظمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی برای ملت ایران رقم زدند و همچنین درود می‌فرستم به تمامی جانبازان، آزادگان و رزمندگان و این مرز و بوم، چه آنان که اسیر شدند و چه آنان که در خط مقدم جبهه مشغول به خدمت بودند که از خود گذشتگی تمامی آنان باعث انسجام و یکپارچگی و شکوفایی هرچه بیشتر ملت ایران گردیده است.

جامعه کلیمیان ایران مفتخر است که همواره سهم خود را در دفاع از وطن خود ایفا نموده و طی دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز همواره حضور پرشور خود را حفظ کرده و شهدا و جانبازان زیادی به ایران عزیزمان تقدیم داشته است، دلیر مردان و دلیر زنانی که دلیرانه ایستادند تا درخت انقلاب شکسته نشود و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند.

کشور عزیزمان ایران همواره در معرض دشمنی دشمنان بوده و هنوز هم با این دشمنی روبه روست، لیکن در پرتو الطاف الهی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت محض از فرامین ایشان و با وجود رشادت خدمتگزارانی چون برادران سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، وطنمان همیشه مصون و پایدار خواهد ماند.

در پایان ضمن آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری، برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت روزافزون آرزومندم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول