اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان با عملکرد خود فرهنگ‌ساز دوران دفاع مقدس باشند

مراسم آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت ویدئو کنفرانس، با حضور بسیجیان و مسؤولان شهرستان قدس در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان قدس برگزار شد.

مسؤولان با عملکرد خود فرهنگ‌ساز دوران دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، مراسم آغاز هفته دفاع مقدس همراه با پخش زنده بیانات رهبر انقلاب اسلامی با رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور، با همکاری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور جمعی از مسؤولان و بسیجیان شهرستان قدس پیش از ظهر امروز در سالن همایش فرهنگ و هنر باغ ملی شهرستان قدس برگزار شد. 

در این مراسم ضمن گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با توجه به محدودیت‌های کرونایی موجود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با استفاده از قراردادن تمثال‌های ارزشمند شهدا حاضرین در جلسه همنشین با شهدا شدند و فضایی معنوی ایجاد شد. 

حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم اظهار کرد: باید همیشه و در همه حالات زندگی خود را در محضر شهدا دید و احساس کنیم که شهدا نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند. هم‌رزمان شهدا نیز پیام‌رسان شهدا هستند و پیام شهادت را در جامعه منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه جامعه امروزی به شدت نیازمند سیره رفتاری دوران دفاع مقدس است، افزود: مسؤولان باید توجه داشته باشند که مسؤولیت، و میزهای ادارات و سفره گسترده انقلاب اسلامی در اختیار ما فرصتی‌های طلایی است که شهدا فراهم کرده‌اند و همه این‌ها را مدیون شهیدان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آن‌ها هستیم‌.

امام جمعه شهرستان قدس ادامه داد: باید مردم و خصوصاً نسل جوان و نوجوان امروز از رفتار یک مسؤول به یاد دوران دفاع مقدس بیفتند و رفتار مدیران و کارمندان در هر پست و سمتی باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ایجاد کند و اینگونه احساس کنند که میز مسؤولیت آن‌ها مانند سنگری است که باید به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام جوکار عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس تجلی‌بخش شعار ما قوی هستیم بود؛ در آن دوران رزمندگان  و آزادگان و شهدای والا مقام ثابت کردند که قوی هستیم و این شعار برگرفته از نهضت حسینی بود. 

در پایان مراسم آئین تکریم رزمندگان و ایثارگران  دوران دفاع مقدس به عمل آمد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول