اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فراموش کردن دفاع مقدس یعنی فراموشی عزت و تن دادن به ذلت

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فراموش کردن دفاع مقدس یعنی فراموش کردن مسیر عزت، مقاومت، شهادت و ولایت‌پذیری و جامعه‌ای که این مهم را از یاد ببرد، ناگزیر تن به ذلت خواهد داد.

فراموش کردن دفاع مقدس یعنی فراموشی عزت و تن دادن به ذلت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس آمده است: شهدای هشت سال دفاع مقدس، عزت و شرف میهن اسلامی و انقلاب تاریخی‌مان را بیمه کردند و روحیه ظلم‌ستیزی و مجاهدت در راه خدا را در جان مردم ما، خصوصا جوانان غیور ایران اسلامی نهادینه کردند.

این پیام می‌افزاید: دفاع مقدس قطعه‌ای اسرارآمیز از تاریخ انقلاب اسلامی است که از دل آن، شخصیت‌های بزرگی ساخته شدند چون سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی(رض) که توانست با ایمان و تجربه‌ به دست آمده از سال‌های جنگ تحمیلی جبهه مقاومت در برابر استکبار را در تمام منطقه رهبری کرده و راس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار را به استیصال و دست زدن به عمل ناجوانمردانه ترور بکشاند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روحیه به ارث رسیده از سال‌های دفاع مقدس بود که باعث شد جوانان و نوجوانان مسلمان با شور و شوق وصف‌ناپذیر برای دفاع از حرم‌های متبرکه اهل‌البیت(ع) حرکت کنند و برای وصول الی الله سر از پا نشناسند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیز در شرایط حساسی هستیم که تنها راه پیروزی در آن، درس مجاهدتی است که شهدا در پیش روی ما قرار داده‌اند. اگر همه مسئولین و خدمتگزاران منش جهادی شهدا را سرمشق خود قرار دهند بی‌تردید با اقتدار و سربلندی از این پیچ تاریخی بیرون خواهیم آمد.

آیت الله اراکی افزود: به هیچ عنوان مجاز نیستیم که این قطعه نورانی تاریخ انقلاب را فراموش کنیم، فراموش کردن دفاع مقدس یعنی فراموش کردن مسیر عزت، مقاومت، شهادت و ولایت‌پذیری و جامعه‌ای که این مهم را از یاد ببرد ناگزیر تن به ذلت خواهد داد، از خداوند بزرگ مسئلت داریم، احیاء کنندگان این امر عظیم را کرامت بخشیده و به همه ما توفیق شهادت در راه خود را عطا فرماید.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول