اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف انبار نگهداری غیر مجاز تخم مرغ در زنجان

رئیس سازمان صمت استان زنجان از کشف انبار نگهداری غیر مجاز تخم مرغ در زنجان خبر داد.

کشف انبار نگهداری غیر مجاز تخم مرغ در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخورد جدی سازمان صمت با احتکار کنندگان اظهار کرد: در این راستا بازرسی‌های مستمر در سطح استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کشف انبار غیرمجاز نگهداری تخم‌مرغ خبر داد و گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان سازمان یک انبار نگهداری تخم مرغ که به صورت غیر مجاز و بدون اخذ پروانه کسب و عدم درج انبار در سامانه اقدام به نگهداری تخم مرغ می‌کرد کشف و با آن برخورد شد.

وی یادآور شد: این انبار با دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی شناسایی و پرونده تخلف آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فغفوری تصریح کرد: تخلف صورت گرفته در این انبار به ارزش 600 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بعد از کشف انبار احتکار کالا‌، تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، گفت: بر اساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای پوشاک و کفش، رعایت درصد سود مجاز در عمده و خرده‌فروشی‌ها، جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد، برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار از فعالیت‌های مهم بازرسی است.

فغفوری یاد آور شد: دریافت و رسیدگی فوری و به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ در دستور کار جدی سازمان است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول