اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

همکاری گوگل پی و ویزا برای تسهیل پرداخت بی سیم

گوگل پی از همکاری خود با شرکت ویزا خبر داده تا نقل و انتقال توکن های دیجیتال و نیز پرداخت های مبتنی بر فناوری بی سیم و سیار ان اف سی تسهیل شود.

همکاری گوگل پی و ویزا برای تسهیل پرداخت بی سیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، کاربران می توانند از کارت های اعتباری خود برای پرداخت با استفاده از توکن های ایمن دیجیتال که به گوشی استفاده می شود، استفاده کنند.

این تحول هم سرعت پرداخت های آنلاین دیجیتال را افزایش می دهد و هم استفاده از گوشی های هوشمند برای خرید انواع کالا و خدمات را تسهیل می کند. این خدمات باعث می شود تا کاربران گوشی های اندرویدی بتوانند بدون نیاز به به اشتراک گذاری فیزیکی کارت های دبیت یا اعتباری به خدمات مد نظر خود دسترسی داشته باشند.

از این طریق خدمات ان اف سی نیز به راحتی در دسترس قرار می گیرد و کاربران تنها با نزدیک کردن گوشی به ترمینال های خرید می توانند روند پرداخت هزینه کالاهای مختلف را انجام دهند. گوگل اعلام کرده با همکاری بانک های مختلف دامنه ارائه این خدمات را به زودی افزایش می دهد. انتظار می رود این خدمات با استقبال میلیون ها نفر در آمریکا مواجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول