اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست 41 سازمان کویتی برای تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونیستی

41 سازمان غیردولتی در کویت با صدور بیانیه‌ای از دولت و پارلمان این کشور خواستند به تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونیستی فوریت دهند.

درخواست 41 سازمان کویتی برای تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ۴۱ سازمان در کویت از پارلمان این کشور خواستند تا قانون «جرم انگاری عادی سازی با اسرائیل» را تصویب کند.
این درخواست در بیانیه مشترکی از سوی این سازمان‌های غیردولتی ، به ویژه «انجمن وکلا» ، «جامعه مدرسین» و «انجمن اقتصادی کویت» صادر شد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، سازمان‌های کویتی گفتند: «ما در کنار فرزندان ملت آزاده کویت از پارلمان و دولت این کشور می‌خواهیم به تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی با دشمن صهیونیستی فوریت بدهند».

در این بیانیه آمده است: «ما همه اشکال عادی سازی با اسرائیل یا امضای هر گونه توافق صلح با آن را به هر دلیلی رد می‌کنیم».

این سازمان‌های غیردولتی تاکید کردند: «موضع ما رد رژیم صهیونیستی  و به رسمیت نشناختن آن تا زمان آزادی فلسطین است».

در این بیانیه به فرمان امیر این کشور که در ۶ ژوئن ۱۹۶۷ صادر شد و تا امروز ادامه دارد، اشاره شد که در آن، آمده است:«دولت کویت از صبح امروز (تاریخ صدور آن) در جنگ دفاعی با باندهای صهیونیست در فلسطین اشغالی است».

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گذشته مدعی شده بود که به احتمال زیادی کویت به زودی رابطه خود با اسرائیل را عادی‌ کند. 

به دنبال آن ۱۱ جریان‌ سیاسی کویت این اظهارات ترامپ را محکوم کردند و از دولت کشور خود خواستند با صدور بیانیه‌ای موضع رسمی این کشور در رد عادی‌سازی را تشریح کند.  

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه امارات و «عبدالطیف بن راشد الزیانی»، وزیر خارجه بحرین روز ۲۵ شهریورماه در مراسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین را امضا کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول