اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نقاشی کودک زنجانی برنده جایزه بین‌المللی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نقاشی «امیرحسین حسنلو» کودک زنجان در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی آسیایی دیپلم افتخار گرفت.

نقاشی کودک زنجانی برنده جایزه بین‌المللی شد

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با 17 مرکز ثابت و 13 مرکز سیار، در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه فعالیت دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌های متنوعی در مراکز کانونی ارائه می‌شود، بیان کرد: ارائه این آموزش‌ها موجب موفقیت اعضای کانون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شده است.

وی در ادامه از کسب موفقیت یک کودک زنجانی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ چین  خبر داد و گفت: طبق اعلام دبیرخانه نمایشگاه چهار جایزه دوم، دو جایزه سوم و ۱۱ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال 2020 شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: بر همین اساس در کنار 10 عضو دیگر از اعضای کانون پرورش فکری سراسر کشور که در این جشنواره شرکت کرده و حائز رتبه شدند، «امیرحسین حسنلو» عضو هفت ساله مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، موفق به دریافت دیپلم افتخار از این مسابقه‌ بین‌المللی شد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ارسال۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفتند.

تولید 60 عنوان کتاب توسط کانون پرورش فکری

نوری در ادامه از ارائه خدمات کانونی در مناطق محروم و روستایی نیز خبر داد و گفت: به منظور بهره‌مندی کودکان مناطق محروم نیز 21 هزار جلد از کتاب‌های ویژه کودک و نوجوان تهیه و به 6 کتابخانه درون مدرسه‌ای هدیه شده است.

نوری افزود: 60 عنوان جدید از کتاب‌های تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان که در مجموع 11 هزار و 185 جلد را شامل می‌شود، دریافت شده است که به‌زودی در اختیار کتابخانه‌های سیار کانون قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: همچنین 149 جلد کتاب بریل نابینایان هم در 50 عنوان جدید تهیه و برای استفاده این قشر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در همین راستا 60 کتاب آوا و یک هزار و 400 بسته از مجموعه بازی‌ها و سرگرمی‌ها تولید و خریداری شده توسط مرکز انتشارات کانون کشور در سال جاری در اختیار مراکز کانونی قرار می‌گیرد.

نوری با بیان اینکه کانون پرورش فکری کشور در کارنامه خود انتشار کتاب به زبان‌های انگلیسی، عربی، بوسنیایی، فارسی، کردی، دری، ترکی و چاپ کتاب به خط بریل و تولید 20 عنوان کتاب و فیلم را دارد، گفت: با توجه به وجود چنین ظرفیتی، از این کتاب‌ها نیز در مراکز کانونی استان استفاده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همچنین درباره حمایت از نویسندگان و تألیف کتاب نیز گفت: امسال نیز پنج عنوان کتاب از سوی اعضای کانون پرورش فکری و مربیان کانون منتشر شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول