اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حریق در جنگل‌های جنوب پلدختر

دهیار روستای چم گرداب پلدختر گفت: آتش سوزی جنگل های جنوب پلدختر را از روستای پاعلم تا روستای دره خزینه در سه نقطه در برگرفته است.

حریق در جنگل‌های جنوب پلدختر

نصرالله حسین‌زاده شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: این آتش‌سوزی از عصر یکشنبه (روز گذشته) در جنگل‌های کیالان پاعلم رخ داد که گستره آن به جنگل‌های چال گندم دره خزینه گسترش یافته است.

وی افزود: شدت این آتش‌سوزی به حدی است که تا کنون چندبار در چند نقطه با تلاش نیروهای منابع طبیعی مهار اما مجدد شعله‌ور شده است.

دهیار روستای چم گرداب پلدختر گفت: نیروهای مردمی و عشایر مستقر در منطقه نیز همچنان برای مهار این آتش‌سوزی به نیروهای منابع طبیعی ملحق می‌شوند اما تا کنون تلاش آنها برای اطفا کامل حریق بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: صعب‌العبور بودن منطقه، سراشیبی‌های تند، وزش باد، گرمای هوا و تاریکی شب از عوامل بازدارنده برای مهار این آتش‌سوزی هستند و تلاش نفس‌گیر نیروها مستقر در منطقه در چنین شرایطی موجب تضعیف آنان می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول