اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهردار سنندج رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شد

حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج طی حکمی از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، به عنوان رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان منصوب شد.

شهردار سنندج رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌الله صیدی رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شد. 
معاون امور شهرداری‌ها، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران با صدور حکمی و در راستای اجرایی نمودن بند 2 . 9 تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت بازآفرینی شهری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حشمت اله صیدی را بعنوان رئیس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر باز آفرینی شهری منطقه سه کشور منصوب نمودند. 
 دبیرخانه منطقه‌ای انتقال تجربیات بازآفرینی شهری شامل 5 دبیرخانه به تفکیک 5 منطقه، هر یک از دبیرخانه‌ها متشکل از یک بازوی علمی و یک بازوی اجرایی است. 
به منظور هم افزایی بیشتر با چارچوب‌های کاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نیز پیشبر اهداف و وظایف به صورت مشترک، تقسیم بندی مناطق پنجگانه کشوری بنابر تقسیمات منطقه‌ای وزارت کشور انجام و استان کردستان همراه با استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان در حوزه منطقه سه قرار گرفت. 

از مهم‌ترین اهداف اصلی تشکیل دبیرخانه‌های انتقال تجربیات بازآفرینی شهری شامل برقراری ارتباط با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و فعال در حوزه بازآفرینی جهت شناسایی و احصاء اطلاعات مرتبط با تجربیات برتر بازآفرینی شهری است. 
انجام هماهنگی‌های مورد نظر با شهرداری ها، مجریان و کارفرمایان پروژه های بازآفرینی، پژوهشکده ها و منطقه، دسته بندی و گونه بندی تجربیات احصاء شده از شهرداری‌ها و انتقال و ترویج انواع تجربیات به سایر کنشگران عرصه بازآفرینی شهری از دیگر اهداف این دبیرخانه است. 
از اهم فعالیت‌های این دبیرخانه می‌توان به شناسایی و جمع آوری تجربیات حوزه بازآفرینی شهری بر حسب گونه، استانداردسازی چارچوب ارائه و ترویج تجربیات بازآفرینی احصاء شده و ترویج درس آموخته‌ها و تجربیات مدون بنابر توافق اشاره نمود.
انتهای پیان/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول