اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغاز مهر عاطفه‌ها؛ همدلی بوشهری‌ها، یاریگر دانش آموزان نیازمند

جشن مهر عاطفه‌ها از اول مهر با هدف جمع آوری کمک برای تأمین گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند در همه مدارس استان بوشهر آغاز شد.

آغاز مهر عاطفه‌ها؛ همدلی بوشهری‌ها، یاریگر دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حسنی توابع صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کرونایی و ضرورت آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: هر چند اولویت آموزش وپرورش آموزش حضوری است اما حدود 70 درصد از دانش آموزان استان به شیوه غیرحضوری آموزش می‌بینند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر مدارس استان به شیوه مجازی و از طریق شبکه شاد فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه تعدادی از دانش آموزان از دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی محروم هستند.

حسنی توابع ادامه داد: در این راستا و با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تأمین نیازهای تحصیلی این گروه دانش آموزان، جشن مهر عاطفه‌ها با شعار مهر همدلی برای همه دانش آموزان در سراسر استان از روز سه شنبه اول مهر شروع شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی در خصوص شیوه برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها گفت: در مدارسی که به صورت حضوری فعالیت دارند، این جشن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری این جشن در سایر مدارس از ظرفیت شبکه شاد استفاده می‌کنیم تا دانش آموزان و خانواده‌های نوع‌دوست هم‌استانی بتوانند در این پوشش انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

حسنی توابع با بیان اینکه اولویت هدایای جمع آوری شده خرید گوشی و تبلت و سپس نوشت افزار و لباس فرم دانش‌آموزی است، تصریح کرد: هدایای درون مدرسه‌ای با نظارت شورای مدرسه، هدایای درون‌ منطقه‌ای با نظارت سازمان دانش‌آموزی شهرستان - منطقه و هدایای درون استانی با نظارت سازمان دانش‌آموزی استان توزیع می‌شود.

مدیرسازمان دانش آموزان در خصوص اهداف برگزاری این جشن گفت: ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مشارکت پذیری در بین دانش‌آموزان، پیگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی برای این جشن ملی هدف گذاری شده است.

وی در پایان با قدردانی از همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) در برگزاری این جشن اظهار امیدواری کرد که با همراهی و مشارکت مردم، هیچ دانش آموز محروم از آموزش مجازی در استان نباشد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول