اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست دفاتر بسیج دانشجویی برای رفع مشکلات سامانه آموزشی دانشگاه آزاد

دفاتر بسیج دانشجویی واحدهای تهران بزرگ دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به رئیس این دانشگاه خواستار رفع مشکلات سامانه آموزشیار دانشگاه شدند.

درخواست دفاتر بسیج دانشجویی برای رفع مشکلات سامانه آموزشی دانشگاه آزاد

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در واحدهای تهران بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای از محمدمهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه خواستار 

 

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر طهرانچی

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و با احترام به استحضار می رساند؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران بزرگ در راستای فرموده امام خامنه ای در خصوص مطالبه‌گری دانشجویان، که دانشجو موذن جامعه است، پس از بررسی صحبت ها و دغدغه های دانشجویان نسبت به مشکلات سامانه آموزشیار بر خود وظیفه دانست تا صدای دانشجویان را به گوش مسئولین دانشگاهی برساند.

در همین راستا در ذیل چند مورد از مهم ترین این موارد را مطرح کرده ایم:

1. با وجود گذشت حدود یک ماه و نیم از قطع سامانه آموزشی سیدا دانشگاه آزاد اسلامی که مشکلات بسیاری را برای دانشجویان طی این مدت ایجاد کرد؛ همچنان شاهد نارضایتی تعداد زیادی از دانشجویان نسبت به وضعیت فعلی سیستم آموزشی و سامانه آموزشیار از جمله موارد زیر هستیم:

1_1 وارد نشدن نمرات نیمسال دوم 98_99 در سامانه
2_1 از دسترس خارج شدن سامانه برای ساعات طولانی در طی روز
3_1 نامشخص بودن بازه زمانی اعتراض به نمرات ترم گذشته و ترم تابستان  
4_1 ایجاد اختلال در امور مشمولین و فارغ التحصیلی به واسطه راه اندازی سامانه آموزشیار

2. اگر بنا به این تغییر و تعویض سایت بود چرا در این برهه حساس که هم زمان انتخاب واحد ترم جدید بوده و هم در آستانه ورود نودانشجویان است صورت گرفت؟  

3. آیا از امنیت پایین سایت مطلع هستید؟! قرار دادن شماره دانشجویی به عنوان هم نام کاربری و هم رمز عبور باعث می‌شود تا اطلاعات دانشجویان توسط هر شخصی که به شماره دانشجویی دست یابد، قابل مشاهده و استفاده باشد.

4. آیا نمی‌شد که قبل از ابلاغ جابجایی سایت از سیدا به آموزشیار ابتدا مقدمات آموزش لازم و کافی به پرسنل زحمت کش واحدها فراهم شود و بعد این جابجایی صورت گیرد؟! این عدم آگاهی از نحوه عملکرد سامانه جدید باعث ایجاد فرسودگی شغلی و خستگی مضاعف در بین کارمندان و کارکنان قسمت های مربوطه شده و به تبع باعث ایجاد نارضایتی دانشجویان از عملکرد دانشگاه شده است!

5. چه زمانی آموزشیار قرار است به حد مطلوب خود برسد تا دانشجویان به راحتی و با امنیت خاطر بتوانند از آن استفاده کرده و بدون نگرانی از وضعیت موجود به تحصیل خود بپردازند؟! این تغییر باعث سردرگمی بسیار زیادی در بین دانشجویان شده که تحصیل آنها را تحت شعاع قرار می‌دهد.

امید است با روحیه‌ای انقلابی نسبت به حل کردن دغدغه های دانشجویان اقدامات لازم را مبذول فرمایید و نتیجه را به گوش دانشگاهیان برسانید.

پیشاپیش از حسن همکاری حضرتعالی کمال تشکر را داریم،ان شاالله نزد خداوند متعال و شهدا ماجور شوید.

امضاکنندگان :

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران
دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول