اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عملکرد خوب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات رونق تولید

بانک کشاورزی شعب استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پرداخت خوب تسهیلات رونق تولید و تسهیلات تکلیفی و سایر حوزه‌ها حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد.

عملکرد خوب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیریت شعب بانک کشاورزی به دلیل عملکرد خوبی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی داشت به عنوان دستگاه برتر انتخاب و در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره که استاندار و سایر مسوولان استانی حضور داشتند مدیریت شعب بانک کشاورزی استان در تمام شاخص‌های اختصاصی همچون پرداخت تسهیلات رونق تولید، پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامداری، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، وصول مطالبات و سایر حوزه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته است.

شعب بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید ۳۹۲ میلیارد ریال، پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامداری  یک هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال و ۲۰۹ میلیارد ریال هم تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

همچنین شعب بانک کشاورزی در شاخص‌های عمومی مانند توسعه دولت الکترونیک، ارتقاء نظام سلامت اداری، استقرار نظام عملکرد مدیریت، اصلاح ساختار سازمانی، مبانی مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء بهره‌وری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

در همین خصوص بهنام فرح بخش با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت دفاع مقدس گفت: هفته دولت، یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان عزیز و گرانمایه انقلاب اسلامی و یادآور خدمات ارزنده شهیدان رجایی و باهنر است.

مدیر شعب بانک کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جشنواره شهید رجایی به منظور تجلیل از تلاشگران و پیشگامان عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای شاخص‌های سلامت اداری و بهبود فرهنگ پاسخگویی به ارباب رجوع و عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و کسب رتبه در این  جشنواره افتخار بزرگی برای بانک کشاورزی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول