اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مسئولان برای جلوگیری از تکرار سیل تدبیری کنند

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: در روزهای اخیر سیل ویرانگری در منطقه به وقوع پیوسته است که متاسفانه این اتفاق تقریبا هرسال رخ می دهد که لازم است مسئولین برای جلوگیری از تکرار آن تدبیری بیاندیشند.

مسئولان برای جلوگیری از تکرار سیل تدبیری کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی تذکری اظهار داشت: در روزهای اخیر سیل ویرانگری در منطقه به وقوع پیوسته است که متاسفانه این اتفاق تقریبا هرسال رخ می دهد و لازم است مسئولین برای جلوگیری از تکرار آن تدبیری بیاندیشند.

وی افزود: سوال من این است که اگر در شهرهای دیگری مثل تهران نیز اتفاقات مشابهی تکرار می شد این چنین از آن غفلت می شد؟

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود 200 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های منطقه وارد شده و لازم است وزیر راه و یا نیرو به صورت میدانی در منطقه حاضر شده و برای رفع سریع مشکلات تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

در ادامه امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس جلسه علنی در پاسخ به این تذکر، گفت: از معاونت پارلمانی رئیس جمهور می‌خواهیم نسبت به رسیدگی به مشکلات ایجاد شده بر اثر سیل منطقه تالش اقدامات صورت گرفته توسط دولت را پیگیری و گزارش مرتبط با آن را به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول