اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در سلطانیه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای 11 طرح مشارکتی در سلطانیه خبر داد و گفت: این طرح‌ها با حضور مردم و سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شده است.

اجرای 11 طرح مشارکتی آب در  سلطانیه

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی پنج ماه گذشته از سال‌جاری 11 طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و همچنین لوله‌گذاری و توسعه شبکه در شهرستان سلطانیه اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های لوله‌گذاری و توسعه شبکه شامل سه طرح شهری در سلطانیه است، اضافه کرد: پنج طرح در روستاهای «بوئین، کاکاباد، قلعه، سنبل‌آباد و گوزل‌دره» است.

وی با اشاره به اینکه سه طرح اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در روستاهای «والایش، شکور آباد و ساریجالو» اجرایی شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها مدیریت فشار شبکه محقق و آب پایدار برای اهالی این روستاها تامین شده است.

جزءقاسمی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری و توسعه شبکه توزیع آب در شهرستان سلطانیه یک هزار و 510 متر بوده است، افزود: مجموع عملیات اصلاح و بازسازی یک هزار و 340 متر بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای 11 طرح مشارکتی در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این طرح‌ها با حضور مردم و سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سلطانیه برگزار شده است.

وی از زیر پوشش بودن 24 روستا در شهرستان سلطانیه خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های توسعه شبکه در روستاهای «قیاسیه» و «نادرآباد» و احداث مخزن ذخیره‌سازی آب شرب در روستای «قشلاق»، زیرساخت‌های تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بیش از پیش در روستاهای شهرستان سلطانیه ایجاد خواهد شد.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه 30 هزار نفر جمعیت زیر پوشش شرکت آب دارد، بیان کرد: قریب به 10 هزار مشترک در این شهرستان دایر است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول