اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دناپلاس را نپذیرفتم/ امروز شاسی‌بلندسواران هم دلسوز مردم شدند

راستینه در واکنش به تامین خودروی نمایندگان توسط مجلس گفت: بنده یک پژو پارس از مجلس برای چهار سال امانت گرفتم و خودروی دنا را قبول نکردم.

دناپلاس را نپذیرفتم/ امروز شاسی‌بلندسواران هم دلسوز مردم شدند

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان این موضوع که نه خودرو دنا پلاس تحویل گرفته‌ام و نه تحویل خواهم گرفت، گفت: حواشی که در خصوص تامین خودرو نمایندگان مجلس ایجاد شده به دلیل یک بی‌تدبیری بود که دنا پلاس را به عنوان یک خودرو لوکس معرفی کردند به طوری که ویتاراسواران و سراتو سواران از جیب بیت المال هم امروز دلسوز مردم شدند.

نماینده حوزه انتخابی شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همواره مجلس شورای اسلامی موظف است برای ماموریت‌ها و رفت و آمد نمایندگان که در جهت خدمت به مردم مجبور به سفرهای متعدد هستند خودرو مهیا کرد که به سه روش این اتفاق محقق می‌شد.

راستینه ادامه داد: واگذاری خودرو با راننده از سوی مجلس، واگذاری امانی یک پژو پارس در طول مدت نمایندگی و فروش خودروی دنا پلاس به صورت اقساطی به نمایندگان راهکار مجلس برای حل مشکل رفت و آمد نمایندگان بود.

وی خاطرنشان کرد: بنده روش دوم یعنی دریافت خورو پژو پارس به امانت از مجلس را انتخاب کرده‌ام که بعد از اتمام دوره چهار ساله نمایندگی این خودرو را که سند آن هم به نام مجلس شورای اسلامی است به مجلس بازگردانم اما هر کدام از نمایندگان هر گزینه‌ای را انتخاب کنند کار خلاف و غیرقانونی نکرده‌اند و برای بررسی وضعیت حوزه انتخابی خود و رفت و آمد مدام در جهت انجام وظیفه نیازمند وسیله نقلیه هستند.

عدم مدیریت بازار خودرو موجب اختلاف قیمت واقعی و کارخانه خودرو شد

راستینه تاکید کرد: خودرو دنا پلاس در ماه گذشته به دلیل سودجویی‌هایی که اتفاق افتاد جهش قیمت داشت و قیمت کارخانه با قیمت بازار نیز تفاوت زیادی پیدا کرد که بسیاری نمایندگان از دریافت این خودرو انصراف داده‌اند و در روش سوم سند به نام مجلس خورده می‌شد و هزینه‌هایی که برای تامین خودرو دفتر نماینگان اختصاص پیدا می‌کرد قطع می‌شد که در پایان دوره نمایندگی در صورتی که نمایندگان تمایل به خرید خودرو از مجلس داشتند با صلاح‌دید مجلس به قیمت مصوب و کارشناسی شده این خودرو را دریافت کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مردم به خاطر حساسیت‌شان بر رفتار مسؤولان، توصیه کرد: امیدواریم این حساسیت که احتمالا از سمت یک جریان خاص هم مدیریت شده است در قبال خودروهای خارجی و گران‌قیمت زیر پای وزرا، استانداران و بعضی از مسؤولان دیگر نیز سکوت نکنند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول