اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رزمندگان ایران با سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند

امام جمعه نهاوند گفت: در این واقعه تاریخی دفاع مقدس، رزمندگان با دلاوری و سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند و برای کشور امنیت و اقتدار و عزت به ارمغان آوردند.

رزمندگان ایران با سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان زنگ مقاومت در آموزشگاه‌های نهاوند به صدا درآمد.

امام جمعه نهاوند در مراسم نمادین نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان شهید حمیدی اظهار کرد: برگزاری این نوع آیین‌ها تذکری برای خودمان است تا یادمان باشد که امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی‌ و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که برای حراست از کیان ایران اسلامی جانشان را در طَبق اخلاص گذاشتند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا اضافه کرد: همواره در جنگ‌هایی که در گذشته در کشورمان رخ داده، گوشه‌ای از خاک کشور به بیگانگان واگذار شده، اما در سایه از خودگذشتگی‌ شهدا و رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران‌زمین به بیگانگان واگذار نشد.

وی اضافه کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس گویای مقاومت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام(ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال به عنوان حماسه‌ای ماندگار برگ زرینی را در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس به‌ عنوان یک واقعه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است اظهار کرد: در این واقعه تاریخی عزتمند رزمندگان با دلاوری و سلحشوری بر نظام سلطه پیروز شده و برای کشور امنیت و اقتدار و عزت به ارمغان آوردند.

وی اشاره‌ای به نقش مهم دانش آموزان در سالهای دفاع مقدس گفت: خیلی از رزمندگان سالهای دفاع مقدس دانش‌آموزان بودند که هم در سنگر علم جنگیدند و هم در عرصه جهاد ایثار و جانفشانی کردند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول