اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تامین و توزیع بیش از 15 هزار تن گاز مایع در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع 15 هزار و 300 تن گاز مایع در این استان خبر داد.

تامین و توزیع بیش از 15 هزار تن گاز مایع در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش ظهر امروز در بازدید از تاسیسات گاز مایع بیجار اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش از  15 هزار تُن گاز مایع از طریق هفت شرکت موزع گاز مایع  در نواحی 9 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان توزیع شده است.

وی افزود: این میزان گاز مایع نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش  پنج درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان که از ساماندهی و مدیریت توزیع گاز مایع و همچنین اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گازمایع ازتاسیسات گاز شهرستان بیجار بازید کرد، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری  15 هزار و 300 تن گاز مایع در استان تامین و مصرف شده است.

گیتی منش سپس از وجود 24 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید سوز که بر اساس آخرین راستی آزمایی صورت گرفته مصرف کننده گاز مایع هستند خبرداد و اظهارداشت:گازمایع این دسته از مصرف کنندگان از طریق هفت شرکت موزع و 130 نمایندگی توزیع در استان توزیع می‌شود.

این مقام مسوول با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف کنندگان گاز مایع  از همراهی مسوولان و عاملین توزیع در راستای اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گاز مایع تشکر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن استان باید شرکت‌های موزع نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی تامین و توزیع مناسب  اقدام، تا خللی در سوخت رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

گیتی منش با اشاره به وجود 8 باب تاسیسات گازمایع در سطح استان و توزیع ماهانه دو هزار و 550 تن گازمایع از عدم کمبود در خصوص عرضه گاز مایع جهت مصرف کنندگان واقعی خبر داد و افزود: تاکنون 16 هزار و 500 تراکنش در بستر الکترونیک گاز مایع خانوارهای مصرف کننده صورت پذیرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان،کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را جز وظایف  سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان برشمرد و با بیان این مطلب که این شرکت صرفا کار تامین آن را بر عهده دارد، افزود: آماده هرگونه همکاری لازم با سازمان صمت جهت کنترل و نظارت هستیم.

گیتی منش با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گازمایع( LPG) به عنوان سوخت خودرو اظهار داشت: میزان گاز مایع جذب شده در استان برای مصارف خانگی و اصناف مورد تائید سازمان‌های متولی است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول