اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حمایت نیکوکاران یزدی از ۴۰۰۰ فرزند نیازمند و یتیم

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد تحت حمایت نیکوکاران یزدی قرار گرفتند.

حمایت نیکوکاران یزدی از ۴۰۰۰ فرزند نیازمند و یتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد، محمد شجاعان با بیان این‌که طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد انقلابی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان نیازمند است، اظهار کرد: حامیان نیکوکار یزدی طی پنج‌ماهه نخست امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی افزود: بیش از چهار هزار نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم خداجوی استان یزد می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آنها کمک کنند.

نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول